Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
309 gasten en 54 vaste bezoekers (ravelijn, Martje, St-Elisa, jayah, Molzkovicz, MollenvangeR-MV, FS, Cherry87, Marisa, Jossie, summerlovin, Nieky, Juulx1, Michmol, Blip, Brtdm, TimvDons, Luc, Loezel, Swifty, MaliceB, G-root, Joke, Vangu Vegro, squirleon, Lukie4, Moedermol, De Vlaming, mastermol, foxhunter, Stormpie, Fabiann, Joost2, Bodejos, Avogadro, Rat, m0lmuis, evelienh1986, Nick_Theunis, Mollenmania, Lama1997, FaelanYazz, Conejo, Duncton, Kaaasje, Bila, pindaatje, Heinz, Black_and_White, marvin, Molloot365, Eva88ab, Joff, FrankLapidus)
Activiteitenagenda
Januari-april 2017
Mol online olv Mollenvanger, Ldhmolletje, Timvdons
Maart 2017
18 maart Fandag WIDM
Mei 2017
Realitynet Songfestival!
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  
Auteur Topic: [De Mol] Aflevering 4 - opdracht 2 - Het beste paard ...  (gelezen 34243 keer)
The Marsmellow

Geslacht: Man

Zonder licht is een tunnel erg donker

« Antwoord #20 Gepost op: 22.02.2016, 23:59:49 »

Er is 1 paard niet gestart, dat is natuurlijk het ideale paard voor de mol
Nys-Fan
Winnaar Gladiator 2016

"Afscheid van de grootste kampioen"

« Antwoord #21 Gepost op: 23.02.2016, 00:07:03 »

Goed opgemerkt!  Volmondig Ja
Mvnl

« Antwoord #22 Gepost op: 23.02.2016, 00:52:13 »

Of het beste paard is niet gestart om de mol de vrijstelling te geven..
Nys-Fan
Winnaar Gladiator 2016

"Afscheid van de grootste kampioen"

« Antwoord #23 Gepost op: 23.02.2016, 01:02:33 »

Lijkt me niet dat ze kandidaat bewust zo gaan benadelen dat hij/zij als enige geen vrijstelling zou kunnen krijgen, toch. Al betwijfel ik of ze ook maar enige invloed hebben op die paarden, ik denk niet dat ze dat hadden voorzien/bewust gedaan dat er 1 paard niet zou starten.
Moloproller

« Antwoord #24 Gepost op: 23.02.2016, 01:11:06 »

Duimen omhoog! Duimen omhoog! Duimen omhoog!
Juuls247

Horen | Zien | Zwijgen

« Antwoord #25 Gepost op: 23.02.2016, 11:01:21 »

Ik zou als mol denk ik achterover leunen hier. En inderdaad als mol zou ik niet zo snel omdraaien, dus dan komt oa Gilles weer hoog boven drijven hier. Wat een super opdracht. Ook hier weer zo mooi dat ze de film gewoon terugspoelen, en je de gezichten kan zien als kandidaat. Die openheid, heerlijk, ik houd ervan!!!

Toch vond ik Hanne hier wel verdacht in de zin van, zij keek als enige naar achteren (dekmantel = de mannen achter mij). Mol heeft voorkennis en weet zo dat je niet gefilmd wordt en jezelf verraad.
Moloproller

« Antwoord #26 Gepost op: 23.02.2016, 11:16:54 »

Op zich een mooie opdracht om te bekijken wie wie verdenkt.

Zo blijkt dat ze Issabel meer vertrouwen dan Cathy.
Dat Hanne op zich snel geloofd wordt.

We zouden hier de (voorzichtige) conclusie kunnen trekken dat ze Hanne ook niet snel verdenken als mol, en Cathy en Issabel beiden wel.

Hanne geeft direct Cathy als 'lokaas'. Bewust haar? Omdat ze haar één van de verdachtste personen vindt als mol?
Lot1506

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #27 Gepost op: 23.02.2016, 15:11:07 »

Gilles, Thibaud en Stijn vond ik hier erg stil. En een Mol leunt hier achterover. Want hoe groot is de kans dat ze het goed hebben? 1/7.
Moloproller

« Antwoord #28 Gepost op: 23.02.2016, 16:37:26 »

Gilles, Thibaud en Stijn vond ik hier erg stil. En een Mol leunt hier achterover. Want hoe groot is de kans dat ze het goed hebben? 1/7.
De mol zal dat inderdaad doen, tenzij hij natuurlijk rechtstreeks beschuldigd wordt, dan kan je niet anders dan reageren.
Duncton
Winnaar WIDM online 2015

« Antwoord #29 Gepost op: 23.02.2016, 21:57:04 »

Geweldig gespeeld van Hanne. respect

If I was a haircut would you wear a hat?
Moloproller

« Antwoord #30 Gepost op: 24.02.2016, 00:50:10 »

Vanuit de gedachte vanuit mijn hoofdmol: Bruno
Tijdens de discussie om het winnende paard te ontmaskeren, bemoeit Bruno zich heel even. En wel door nogmaals door de groep nogmaals de (precies enige) keuze tussen Issa en Cathy voor te leggen, om zo de echte winnaar uit het vizier te plaatsen. Hij heeft er alleen maar baat bij dat de winnaar niet onthuld wordt. Natuurlijk moet de mol dan ook effectief weten wie de winnaar was (zou dus tussendoor door de crew moeten meegegeven zijn)

----

Wat mij ook opviel, Gilles De Coster (presentator) vermijdt bij de onthulling oogcontact met Hanne. Doet hij dit ook bij de mol? In vorige afleveringen?  Snappie?
« Laatste verandering: 24.02.2016, 19:58:31 door Lukie4,
Reden: 2 berichten samengevoegd
»
JorisBoris

« Antwoord #31 Gepost op: 24.02.2016, 01:25:25 »

Had iemand dit al opgemerkt? Het is maar één seconde in beeld.

* moltafel.jpg (96.75 KB, 853x475 - bekeken 798 keer.)
Moloproller

« Antwoord #32 Gepost op: 24.02.2016, 01:33:05 »

Had iemand dit al opgemerkt? Het is maar één seconde in beeld.
Lijkt mij niks. Zouden ze zomaar op die tafel mogen schrijven, voor een tv-programma in het kleine België?
Straatblaffer

« Antwoord #33 Gepost op: 24.02.2016, 08:39:11 »

Op zich een mooie opdracht om te bekijken wie wie verdenkt.

Zo blijkt dat ze Issabel meer vertrouwen dan Cathy.
Dat Hanne op zich snel geloofd wordt.

We zouden hier de (voorzichtige) conclusie kunnen trekken dat ze Hanne ook niet snel verdenken als mol, en Cathy en Issabel beiden wel.

Hanne geeft direct Cathy als 'lokaas'. Bewust haar? Omdat ze haar één van de verdachtste personen vindt als mol?

Dat laatste wat je zegt vermoed ik ook. Zou wel inhouden dat Hanne enorm sluw is en dit soort opdrachten erg goed inschat. Ik denk dat het bovendien de beste positie is voor de mol. De mol zijn zijn/haar stoel meteen omdraaien en hopen op die vrijstelling. Wel vond ik de andere kandidaten erg naïef in deze opdracht. Volgens mij noemde Thibaud Hanne en Issa als verdachten voor de vrijstelling. Ze gingen even op Issa in, maar negeerde Hanne behoorlijk. Dit terwijl Hanne direct iemand anders begon te beschuldigen en dat zou bij mij vragen oproepen..
tureluurs

« Antwoord #34 Gepost op: 24.02.2016, 15:52:09 »

Duimen omhoog!
Dit is een ideale opdracht voor de mol om alle aandacht van zich af te halen en bij de anderen juist hun talenten voor een eventueel molschap benadrukt te krijgen. Cathy was al heel erg verdacht maar de totaal onverdachte Hanne blijkt een heel goed actrice die iedereen om de tuin weet te leiden. Je ziet bij de test dat men nu toch wat aan het twijfelen is geraakt of Hanne wel zo onschuldig is als ze zich voordoet. Hoe meer bliksemafleiders voor de mol hoe beter!
Moloproller

« Antwoord #35 Gepost op: 24.02.2016, 16:03:13 »

maar de totaal onverdachte Hanne blijkt een heel goed actrice die iedereen om de tuin weet te leiden. Je ziet bij de test dat men nu toch wat aan het twijfelen is geraakt of Hanne wel zo onschuldig is als ze zich voordoet. Hoe meer bliksemafleiders voor de mol hoe beter!
Heeft Issabel misschien de gok gewaagd om voor Hanne te spelen? Heeft haar beschuldiging bij die proef zo'n zware impact gehad dat ze emotioneel handelde en Hanne 'terug wou pakken'? Cathy was evenveel slachtoffer als Issabel, Hanne heeft gelogen, en daarom de keuze voor Hanne.
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #36 Gepost op: 24.02.2016, 16:30:48 »

Heeft Issabel misschien de gok gewaagd om voor Hanne te spelen? Heeft haar beschuldiging bij die proef zo'n zware impact gehad dat ze emotioneel handelde en Hanne 'terug wou pakken'? Cathy was evenveel slachtoffer als Issabel, Hanne heeft gelogen, en daarom de keuze voor Hanne.

In het extra filmpje in de taxi (zie haar topic) zegt Issa dat ze Hanne niet als Mol ziet. (Maar als een kleine paté. Grin)
Moloproller

« Antwoord #37 Gepost op: 24.02.2016, 16:56:15 »

In het extra filmpje in de taxi (zie haar topic) zegt Issa dat ze Hanne niet als Mol ziet. (Maar als een kleine paté. Grin)
Dan is dat geen correcte denkpiste van mij. OF werd het handig gemonteerd?
Lukie4
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #38 Gepost op: 24.02.2016, 20:06:29 »

de leugenaar heeft altijd de meeste tekst.
Hoewel bijna iedereen gewoon Nee zei op de vraag van Gilles de presentator, had zij daar al een verhaal Snappie?

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #39 Gepost op: 24.02.2016, 20:11:24 »

de leugenaar heeft altijd de meeste tekst.
Hoewel bijna iedereen gewoon Nee zei op de vraag van Gilles de presentator, had zij daar al een verhaal Snappie?

Ja, achteraf is het duidelijk dat Hanne de weerwolf was vrijstelling had. Maar omdat ik net als de kandidaten Hanne stiekem toch wat onderschatte ben ik er ook met open ogen ingetuind. Volmondig Ja
Pagina's: 1 [2] 3
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005