Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
342 gasten en 10 vaste bezoekers (Lan, Lukie4, D*N, TimvDons, Fabiann, Miek1999, Pac, Starlight, Molloot200, Mollenmania)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: [PE] Aflevering 9  (gelezen 18501 keer)
D*N
Actief Lid
Aanspreekpunt spellenforum, Winnaar Expeditie Robinson pool 2014

Geslacht: Man

*Topaz*

« Gepost op: 29.05.2017, 11:22:10 »

Bron foto: Facebook van Peking Express

De grote finale, wie zal er gaan winnen?

Vanavond om 20.30 op NET5!
« Laatste verandering: 29.05.2017, 11:47:16 door D*N » Gelogd

Ho ho ho bring a bottle of rum
Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #1 Gepost op: 29.05.2017, 11:30:56 »

Ik hoop op 😆, verwacht  ❤️  en zal inderdaad  😯  doen mochten Cedric/Brecht gaan winnen.

Wink

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Willem26

« Antwoord #2 Gepost op: 29.05.2017, 11:45:56 »

Is het toeval om de foto's in deze volgorde te plaatsen ?
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

Geslacht: Vrouw
« Antwoord #3 Gepost op: 29.05.2017, 11:57:21 »

Is het toeval om de foto's in deze volgorde te plaatsen ?

Dit is in wezen een indirecte spoiler... zonder het je bedoeling is, verraad je hiermee een hoop. Want nu weten we dus dat ze kennelijk in de bijbehorende volgorde zullen eindigen. Gelukkig kan het nog op diverse manieren geïnterpreteerd worden, want het is maar net in welke volgorde je kijkt.
Willem26

« Antwoord #4 Gepost op: 29.05.2017, 12:37:09 »

Nee, het is maar gewoon een vraag. Je kunt 3 foto's in 6 verschillende volgordes zetten. Kwestie van kansrekenen, begrijp je ? Dus niet meteen met een opgeheven vingertje naar mij wijzen, a.u.b.  Zeker niet! Vanavond zullen wij pas weten wat de goede volgorde is.
« Laatste verandering: 29.05.2017, 12:41:32 door Willem26 » Gelogd
good-riddance
Winnaar ER-pool 2016

« Antwoord #5 Gepost op: 29.05.2017, 13:03:24 »

Nee, het is maar gewoon een vraag. Je kunt 3 foto's in 6 verschillende volgordes zetten. Kwestie van kansrekenen, begrijp je ? Dus niet meteen met een opgeheven vingertje naar mij wijzen, a.u.b.  :: ohno :: Vanavond zullen wij pas weten wat de goede volgorde is.

Geen reden om je aangevallen te voelen want zo was het niet bedoeld, ik bedoelde slechts dat je daarmee indirect wellicht een spoiler prijs gaf, niks persoonlijks ;-)

Ik dacht, omdat België het een dag eerder uitzend, wellicht dat jij een Belgische kijker was (en dus al wist wie gaat winnen...) en de kandidaten exact in de volgorde stonden zoals ze zullen eindigen. En jij dáárom vroeg of het toeval was dat het in die volgorde stond... anders zou ik niet kunnen bedenken waarom je vroeg of het toeval was dat ze in die volgorde stonden. Maar gelukkig is dat dus niet het geval, en kunnen we vanavond gewoon spannend kijken zonder spoilers!
Willem26

« Antwoord #6 Gepost op: 29.05.2017, 19:02:34 »

Ik dacht, omdat België het een dag eerder uitzend, wellicht dat jij een Belgische kijker was

Nee, ik ben geen Belgische kijker, ik volg PE 2017 op maandagavond via Net 5. Ook vanavond dus, de finale. Ik wens jou (en de anderen die vanavond kijken) heel veel kijkplezier. En tegen 22.00 uur weten wij allen het resultaat.
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #7 Gepost op: 29.05.2017, 20:54:10 »

Ik ben blij als de politieagentes als eerste afvallen, ben ze nu wel echt zat...

Edit: Joehoooeee
« Laatste verandering: 29.05.2017, 21:05:21 door Fabiann » Gelogd
Loezel

« Antwoord #8 Gepost op: 29.05.2017, 21:10:17 »

Tot nu toe vind ik het behoorlijk saai voor een finale.
Joost2

« Antwoord #9 Gepost op: 29.05.2017, 21:13:51 »

Amai das hoerenchance voor de Beach boys, zo vaak zo instant een lift krijgen.  Duimen omhoog!
Ik vind het jammer dat de Brusselse politie-agentes afvielen, maar wel begrijpelijk. Verkeerd rijden en laat weg nekt je sowieso. Evenwel was ik liever voor ze dan voor Cedric en Brecht.
Dus nu ben ik voor Siham en Hicham, al is Siham een zenuwinzinking nabij. Ze is weer haar chaotische zelve.

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #10 Gepost op: 29.05.2017, 21:16:47 »

O gelukkig ik dacht al dat 't aan mij lag.

Nieky
Actief Lid
Aanspreekpunt off topic

Wielergek

« Antwoord #11 Gepost op: 29.05.2017, 21:49:25 »

Mijn favorieten winnen  Bravo!

You'll never walk alone
Loezel

« Antwoord #12 Gepost op: 29.05.2017, 21:49:32 »

Wel tof dat we voor de reclame al wisten wie er won, doordat er in het voorstukje een hele blije Brecht en Cedric te zien waren. En verder was het vooral erg saai.
Fabiann
winnaar WIDM-pool 2008

« Antwoord #13 Gepost op: 29.05.2017, 21:50:53 »

Leuke winnaars wel een beetje anti-climax.
Gupp

Als je links kijkt, zie je rechts niks!

« Antwoord #14 Gepost op: 29.05.2017, 21:55:08 »

Toen ze eenmaal gewonnen hadden was het programma ook meteen voorbij...

Finalist The Amazing Race 2017 // WIDM Pool - 2015 #229 - 2016 #9 -
Joost2

« Antwoord #15 Gepost op: 29.05.2017, 21:55:24 »

Wel mooi hoe Brecht en Cedric de mazzel hadden om Ankhor Temple Ticket Control tegen te komen als lift notabene. Van mooiboys/Beachboys naar Luckyboys in de finale. Terechte winnaars. Maar alleen de laatste proef met de selfies vond ik leuk. De rest was best wel saai. Ook een abrupt einde, geen samenkomst in België/Nederland met de andere kandidaten. Of ben ik te erg gewend aan Wie is de mol qua ontknoping?

Lukie4
Forum Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #16 Gepost op: 29.05.2017, 22:34:18 »

dus ik hoef niet terug te kijken?

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
putyourHANSup!
Winnaar The Amazing Race 2017

Gaudeamus!

« Antwoord #17 Gepost op: 30.05.2017, 00:48:49 »

Ik vond het een toffe aflevering op een mooie finalelocatie. Volmondig Ja Prachtige serie, de eerste van PE die ik echt goed gevolgd heb. Bravo!
joligmolletje

« Antwoord #18 Gepost op: 30.05.2017, 10:53:38 »

Ik vond dit echt een super gave aflevering! De locatie was fantastisch, leuk om al die tempels te zien (nooit geweten dat de tempel uit Tomb Raider daadwerkelijk bestond). De opdrachten waren goed doordacht (helaas wel voor het eerst deze serie) en boden ook een leuke terugblik op de hele serie. Ook erg fijn dat er nog wat extra amuletten in het spel kwamen, anders was de hoofdprijs wel erg karig geweest. Wat was het mooi geweest als de hele serie zo goed was geweest als deze aflevering! Het einde was wel erg patsboem, dat had wat mij betreft nog wat meer ingekleed mogen worden (bijvoorbeeld met een terugblik vanuit Nederland). Brecht en Cedric hebben terecht gewonnen; zij zijn de enigen die geen extra passagier hebben gehad en hun relaxte omgang met de mensen vond ik erg fijn. Siham en Hicham sloegen een beetje door in hun gestress en geschreeuw, jammer, want ik had hen de winst graag gegund.
Willem26

« Antwoord #19 Gepost op: 30.05.2017, 11:49:11 »

De foto's waren blijkbaar toch in de juiste volgorde geplaatst. Maar dat hadden we eigenlijk al elders op dit forum kunnen lezen. Heel bijzonder in dit verband is dat iemand op maandag 29 mei hier deed alsof hij nog niet wist wie er zouden winnen ("Ik hoop op 😆, verwacht  ❤️  en zal inderdaad  😯  doen mochten Cedric/Brecht gaan winnen"), terwijl hij op zondagavond 28 mei op het spoiler topic voor Belgische kijkers de uitslag al heeft verklapt.

Mee eens, maar de hele serie vond ik nogal saai.

Ik vind het jammer dat de Brusselse politie-agentes afvielen

Ik ook, ik mis hun prachtige West-Vlaamse dialect nu al.

Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005