Ik heb wel eens gehoord dat je door de inrofilmpjes van de kanditdaten aan het begin van elke aflevering, kan weten wie er volgende week uitgaat. Als het voorstukje van die persoon zich afspeelt in een opdracht die nog moet komen, of die deze afleving gaat komen dan kan je concluderen dat die persoon er uitgaat. B.v in aflevering 6 zie je als voorstukje Patrica die aan het paintballen is, paintballen was indezelfde aflevering en voila Patrica gaat eruit. Bij Ferdi zijn voorstukje van aflevering 6, zag je dat ook hij aan het paintballen was en 2 weken later lag hij eruit. Overigens klopt het niet als je kijkt naar Chandrika want die zie je dansen, en is er niet uit maar weten jullie daar iets meer van? Adios mollenvangers.
Ps Ik heb weer van iemand anders gehoord dat bij rtl boulevard een item was over 'wie is de mol' toen versprak iemand zich door te zeggen dat dat 2e meisje van links met dat sjaaljte (Elise) de mol is. Ik weet niet of ik dit moet gelofen want dat zou de pret wel ernstig bederven wat denken jullie?
{edit: titel topic verduidelijkt - Malcolm}