Auteur Topic: [Kandidaat] Nimrod  (gelezen 5445 keer)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
Re: [Kandidaat] Nimrod
« Reactie #60 Gepost op: 22-04-2025, 14:57:26 »
Bij het worstelen gooide hij Koen Crucke op de grond. Iemand van de leeftijd van Nimrod zal hem toch wel kennen als kapper Alberto uit Samson en Gert? Samson en Gert is eindeloos herhaald gedurende zijn hele jeugd en tienerjaren. Een operazanger nadoen en knipbewegingen maken.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2025, 18:21:57 door foxhunter »

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 24-04-2025, 12:14:48 »
Ik ben hier weg gegaan, maar ik ben het ermee eens dat Nimrod zich verdacht gedraagt. Zeker bij de bingo en nu: hoppa, de rode draad er doorheen drukken. Het lijkt me wat opvallend als mol, maar nog niet 100% uit te sluiten.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Hildeke

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: Gisteren om 18:25:43 »
Is er dan bijna niemand die Nimrod doorheeft? Het is toch overduidelijk dat hij de mol is. Heeft dan niemand gezien hoe die aan het lachen was net nadat de verfbom ontploft is? Hij had echt plezier, kon zich niet inhouden met lachen. En op de trein? Toen hij het perfect heeft getimed om net niet verder te kunnen door de deur. Neen, voor mij is het duidelijk, reeds van in het begin. Nimrod is de mol!

Offline klakske

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: Gisteren om 20:30:58 »
Is er dan bijna niemand die Nimrod doorheeft? Het is toch overduidelijk dat hij de mol is. Heeft dan niemand gezien hoe die aan het lachen was net nadat de verfbom ontploft is? Hij had echt plezier, kon zich niet inhouden met lachen. En op de trein? Toen hij het perfect heeft getimed om net niet verder te kunnen door de deur. Neen, voor mij is het duidelijk, reeds van in het begin. Nimrod is de mol!

Ik ben volledig met je mee.
Nimrod stuurt meeste opdrachten door halfslachtige aangevingen of ontkenningen.
Argwaan al in container....2 min onafgebroken dansen geeft hulpletters. Wie zien we amper bewegen? Omgekeerde psychologie in busje...en zo is er in elke aflevering wel iets. En had echt niemand geen deja vue bij het treinfietsen vs mol Gilles' valse Metro run in Argentinië?
Altijd op cruciale plaats, trein, als 1e bij vals bordje 37,Bingo, verfbom, bevrijding Pedro...als je alle afleveringen bekijkt met focus op Nimrod kan je er niet naast kijken.

Paar grappige (tunnel) hints ook, al horen ze onder de nutteloze hints rubriek omdat ik gewoon erg van woordspelletjes hou😀

Ongewone namen, Bangkok of gok bank?
Kapotte watermeloen of 'een watermol' die verzot is op waterpretparken😂
DE MOL met King foto...koning Nimrod?
Je ziet Nimrod onwaarschijnlijk veel zijn gezicht aanraken. Verwijzing naar containeropdracht waarbij hij molpunten verzamelt om ze nadien te verliezen op zijn 'veloken' (vloeken)😂
En helemaal van de pot gerukt : I m rond.....en dan hoor je hem zeggen bij een test 'ik ben rond'😂
En wat met het bizarre kennismakingsverhaal met dat papiertje tussen de pc, wegens mogelijke fraude door het gebouw hiernaast????
Er zal waarschijnlijk wel een echte hint zijn...maar die moeten we nog afwachten.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #64 Gepost op: Vandaag om 07:40:13 »
Dat Nimrod alsnog langs de molkoffer komt als hij moet gaan fietsen tegen de trein vind ik eerder een verdachtmaking.
Hij moet dan namelijk wel de inhoud van zijn koffer wisselen voordat hij “als mol” op de fiets stapt. Maar dit gebeurt in een afgezonderde plek in het spel, waar verder niemand weet van zou hebben. En dat is flauw.

Bij Pedro bevrijden wilde hij wel 2000 euro verdienen.

En bij de olifanten niet zijn sterkste optreden.
Radio mol idem.

In de container had Nimrod het woordje thuis al eens laten vallen. Pas later kwam Hilde er mee. Heilig Hart en hond en kippen was hij actief bij betrokken.
Bij Nimrod zien we dat allemaal, maar in de container van Sarah zijn vijf goede antwoorden gegeven, maar we hebben er maar twee gezien, de rest is niet in beeld geweest.