Hallo lieve mensen !!
Ik begin al aardig los te komen op het reageren van forums... Ik had mij er nooit zo in verdiept en ik begin het zelfs leuk te vinden.. Aller eerst bedankt voor alle reacties die ik heb mogen ontvangen van iedereen, op dit forum maar ook op alle andere !!! Heel erg lief van jullie want voor mij geldt: elke mening is een mening waar ik wat mee kan.. TKS
Ik zal proberen om de vragen zo goed en zo snel mogelijk te beantwoorden.. het kan voorkomen dat er soms wat tijd overheen gaat maar zoals jullie weten vlieg ik en ben daarom niet altijd in de gelegenheid om op het forum te komen.
Hierbij wil ik ook Daino bedanken voor alles !! Tegek hoe je probeert stemmen voor mij te winnen voor deelname voor The All Stars as Zondag 31 Oktober !!! Heel lief van je !!!
En ja, ik train zeker 4 a 5 maal per week en eet daarnaast alleen maar gezond..
... Nou afentoe een kroketje.. hmmm!!! Ik eet weinig vlees maar wel weer veel vis !! Soms eet ik ook vegetarisch en dat bevalt ook heel goed.. Ik moet nog 5 kilo afvallen voor de eindshow en dan ben ik in totaal bijna 20 kilo afgevallen. Voor alle duidelijkheid : dit alles van vóór de Expeditie tot en met de eindshow...
Ik moet ook zeggen dat ik, sinds ik terug ben, niet meer gefixeerd ben op voedsel en dat helpt al een heel stuk !!! Dus meid, kop op en ga er tegenaan... je kunt het !!!
De vraag van Ville of ik spijt heb gehad .... JAAAAAAAAAAAAAA!!! heel erg !!! Weet je Ville, al je weer een dag terug bent in de bewoonde wereld, kijk je al heel anders tegen de dingen aan !!! Ik ben in tranen uitgebarsten toen ik op mijn bed lag !!! Ik wou weer terug en baalde van mijzelf !!
Ik ben bang om tot het uiterste te gaan omdat ik niet weet wát ik daar achter vind.. en zie hier... op het eiland loop ik daar dus ook voor weg en stop ik maar!!!
Maar dát gaat mij niet meer gebeuren... niet in mijn eigen leven maar ook niet in The All Stars !!! NO WAY JOSE !!!!
Voor alle duidelijkheid : elke beslissing IS een beslissing !! en spijt moet je nooit hebben in het leven !!! daar wordt je alleen maar "zuurig" van... LEER van je beslissingen !!
Nogmaals bedankt voor alle aandacht (ik zou er bijna verlegen van worden..
!!
Tot schrijfs !!
Veel liefs,
Ernestine