Gooien ze het bij Spam Inc. over een andere boeg? Ze waren blijkbaar al een tijdje bezig met mis-spellingen, waarbij ik me toch al afvroeg of associaties met de niagara watervallen de bedoeling waren. Zou gezien het onderwerp niet kunnen, maar volgens mij zijn de schrijvers niet zo van de vrije associaties. Het zou je werk maar zijn, spam-mail-schrijver.
Enfin, vandaag heb ik geen enkele aanbieding ontvangen voor medicijnen. Niet getreurd, ze waren me niet vergeten want ditmaal een viertal mailtjes van figuurtjes die op zoek waren naar een man. Een ervan meldde tevens op zoek te zijn naar een Echte vriend en een intimate relationship. Weet niet of dat nu aantrekkelijk voor velen gaat zijn.
Of misschien hebben Jobina, Alodie, Gelsey en Abhilasha echt interesse en hebben ze grote moeite gedaan om verloren gewaande sites mijn email-adres te ontfutselen. Je weet het niet, je weet het niet.
Kijk, als een er van nu Beppie heette.. Maar misschien maakte die te weinig spelfouten in de subject-balk van haar emails. *Idee*
D*nnetje! Ik heb een vriendin voor je! Vier zelfs