En toen zat Survivor er wal weer op. De tijd is snel gegaan. Ik wil tot slot nog even wat tegen de volgende kandidaten zeggen:
Willem >>> Sorry dat je exit wat slapjes was, maar ik geef je een tip, schrijf je bij een eventueel nieuw spel weer in, begin een mastercomplot en je hoeft er niet eens uit!
Xmoix >>> Ik vind het super dat je zover bent gekomen en ik had je graag in de finale gezien, maar het mocht niet zo zijn. Knap dat je elke week weer de waarheid durft te spreken (samen met Nicky is zij de enige geweest die dit het hele spel gedaan heeft!) in het activatietopic! Maar mocht er nog een spel komen waaraan je meedoet. Lieg voor de grap 1x in de crusiale fase!
Chriz >>> Zoals je weet wilde ik natuurlijk niet dat je won, maar met je complot heb je wel kleur aan dit spel gegeven. Het FF complot heeft het spel uitstekend gespeeld.
Faabjuh >>> Laat je niet kisten, stap bij een eventueel opvolger samen met Willem het nieuwe meestercomplot in en vecht je naar de finale! Qua populariteit zal het wel snor zitten!
Ikke >>> Als het aan mij had gelegen had je de tweede fase gehaald, je verdiende het, maar helaas gunde de rest het je niet. Je was een leuke kandidaat!
Jorg >>> Qua tactiek was je absoluut de sterkste speler, één klein foutje heeft je jammer genoeg de das omgedaan. Toch uitstekend gespeeld!
Guikie >>> De volgende keer stap je het spel niet meer uit, beloof je dat!
Eirc, Juudith, Daan en Robbie >>> GA NOOIT MEER EEN COMPLOT MET CHRIZ AAN!
Daan >>> Prepare voor the best! Best, kan je dat ook eten?
Nostradamus >>> Vanuit de underdogpositie toch zover gekomen, dat kunnen niet veel mensen je navertellen!
Koekoe >>> Laat je niet kisten! Laat je niet opnaaien! Je hebt genoeg capaciteiten om het ver te schoppen in een spel als dit en dat weet je!
Eck >>> Of je het zo bewust hebt gespeeld weet ik niet, maar je hebt je op een hele slimme manier de finale ingespeeld. De vorige keer er net naast gegrepen en nu sportieve revange genomen. Uitstekend gedaan!
Jutta >>> Ik heb jou vreselijk onderschat. Je was meer dan Chriz’ rechterhand. Je hebt het heel
slim gespeeld en waar het moest het hard gespeeld. Een terechte finalist in mijn ogen!
Eefjuhh >>> VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE OVERWINNING!
En natuurlijk als laatste:
Molcrazy >>> De samenwerking is erg goed verlopen! Bonnie en Clyde did it again!
En toen was het echt voorbij. Kijk niet achteruit, kijk naar wat er komen gaat. Realitynet staat in 2006 bol van de nieuwe programma’s. Wie Is De Mol, Idols, Peking Express en natuurlijk Expeditie Robinson Allstars. Of Survivor nog terugkeert? Wie zal het zeggen. Want niets is wat het lijkt, en niets lijkt wat het is.
“Prepare for the worst!”Dan kan het alleen maar meevallen!
Tot ziens!