Ik vind dat Van Basten wel een B-elftal moet opstellen (mensen sparen die vermoeid zijn, snel geblesseerd raken, erg belangrijk zijn, of geel hebben), maar die moeten wel gewoon hun best doen. Kijk naar Tsjechië dat 4 jaar terug met een B-elftal alsnog van Duitsland won. Expres verliezen, dat krijg je altijd terug. Dan zit het ritme er niet meer in en dat gaat je gewoon opbreken in de rest van het toernooi. Ik hoop persoonlijk dat Nederland met 1-0 wint van Roemenië en dat Italië en Frankrijk gelijk spelen. Dan kan in elk geval niemand Nederland de schuld geven, wij hebben dan onze sportieve plicht gedaan.
Kan iemand mij trouwens even uitleggen hoe het zit met De Jong. Alle kranten zeggen dat hij op scherp staat. Maar volgens mij kreeg ie tegen Frankrijk zijn 2e gele kaart en toen hoorde ik de commentator zeggen, dat ie geschorst is voor de komende wedstrijd. 't Zou wel erg lullig zijn als we met 3-0 winnen van Italië, met 4-1 van Frankrijk en dat we vervolgens het toernooi uit gedonderd worden, omdat er een geschorste speler staat opgesteld.