Nieuws Volg en like ons op Facebook!
oke dat heb ik dus niet gezien, maar vond haar er zo lesbisch uit zien en omdat ze niks over hem zij in haar filmpje. Is Igor trouwens ook gay? hij komt wel zo over (15x per dag omkleden enz ).
nee, in het filmpje werd zijn vriendin geshowtDennis volgens mij wel
Vólgens mij?Is heel duidelijk hoor Want ze lieten in het filmpje zijn vriend zien.En zoals hij doet is het ook wel érg duidelijk...
Jammer dat in de eerste aflevering een van de sterkste dame's er al uit ligt. Maar misschien had ze het er wel te dik opgelegd...
Hoe bevooroordeeld kun je zijn!Een vrouw met kort haar, dan zal ze wel lesbisch zijn.Een man die uiterlijk erg belangrijk vindt, dan zal hij wel homo zijn.Beetje kortzichtig he..
En net of Rogue kandidaat Bea wil beledigen door te zeggen dat ze lesbisch is. Zo'n boze reactie is juist weer kortzichtig van jou.
Ik vond haar ook wel iets van een pot hebben hoor, maar in haar intro-filmpje kwam al aan het licht dat ze een vriend had.
Nou ik ben het best wel een beetje met Rogue eens, en ik ben niet zo kortzichtig over het algemeen. Bea had naast haar uiterlijk (en heus niet alleen het korte haar, want haar bouw was ook best mannelijk) ook nog wel wat mannelijke persoonlijkheidstrekken (meteen beginnen met delegeren, dat soort dingen).En net of Rogue kandidaat Bea wil beledigen door te zeggen dat ze lesbisch is. Zo'n boze reactie is juist weer kortzichtig van jou.
Raar dat mensen nog steeds denken dat je op basis van uiterlijk kunt zeggen of iemand homo- of heteroseksueel is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
719 gasten en 4 vaste bezoekers