Gefeliciteerd Tarbozan.
Uiteindelijk tevreden met 5/10 bij wielrennen. Jammer alleen dat ik bij 9. totaal niet aan Tom Pidcock heb gedacht en ik als gok dan maar Geraint Thomas heb ingevuld, maar die kon ik al totaal niet rijmen met Team Wiggins.
Leuke gimmick richting de rebussen dat je (@MitchK) hier ook Svein Tuft meenam in de vragen, maar ik had 'm niet goed.
Voor de lol heb even in een kwartiertje nog de F1, Hockey en Voetbal proberen te doen en tot mijn verbazing kwam ik in die korte tijd bij F1 tot 4/10 en bij voetbal slechts tot 2/10 en ook bij hockey 2/10.
Met langer nadenken over mogelijke namen had ik bij die laatste 2 wel wat beter kunnen scoren denk ik, maar het is echt wel lastig. B.v. bij Doku had ik Debruyne en bij Dirk Marcellis zeg ik nu achteraf 'o ja, natuurlijk': ik had in die speedsessie Ryan Thomas opgeschreven, maar dacht wel 'hmm, AZ dat klopt denk ik niet bij Ryan'.
En frapant dat ik 2 minuten heel sterk zat te denken 'Helmond Sport, Helmond Sport..... Martijn Kaars!' Had niet gedacht dat ik die zou raden, want ik wist echt niet dat hij ook bij Jong Volendam speelde en nu bij FC Magdeburg...