Juist dat astrid niet meeging met die lintjes opdracht is onverdacht, wat goed voor haar is.
Bij die geldopdracht kon ze veel makkelijker het onopvallend in de soep laten lopen, door het verkeerd om te rekenen bijvoorbeeld. ( astrid zei: 100 euro, klopt dat niet dan? )( nee dus, totaal niet )
Ze wou zoals iemand al zei ook geen wijn kopen, die als je nog lang niet genoeg hebt en je veel geld moet uitgeven een goede keus zou zijn geweest.
Ze ging met aafke mee , die is het zeker niet, ik verwacht dat die de volgende afvallers is, lijkt mij niet het meest grote licht van de serie.
Daardoor kon ze makkelijk saboteren.
Ze word verdacht door rene, waarvan ik denk dat hij de winnaar word, of heel ver komt. Rene is politieman, en zou dus enig talent ervoor moeten hebben.
De stukjes van haar in de aflevering, als ze in haar eentje tegen de camera spreekt zijn heel helder. Heel analyserend, ze duwt je richting de kant op dat de Mol een man is, en wat er tijdens de opdracht allemaal mis is gegaan en door wie. George deed dit in de vorige serie ook.
Ze sprong, terwijl ze zei dat ze vrij zeker wist wie het moest zijn, springen terwijl je de mol bent is natuurlijk DE manier om een vrijstelling verloren te laten gaan.
Ze verdenkt Rene, ze is de enige die hem verdenkt, en ik denk dat hij de gevaarlijkste tegenstander van de mol is, het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als hij de verdenking op zich kreeg.