Auteur Topic: Intikker is niet de mol! (6de afvaller)  (gelezen 9931 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Intikker is niet de mol! (6de afvaller)
« Gepost op: 6-06-2003, 10:30:19 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Intikker. Waarom is hij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Intikker.

« Laatst bewerkt op: 18-07-2003, 11:34:09 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Intikker is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 8-06-2003, 18:50:42 »
Nou, 1 iemand heeft zich niet erg verdacht gemaakt  ::) (maar een mol komt toch altijd langzaam op gang.  

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 9-06-2003, 21:16:35 »
en Intikker maakt zichzelf dan toch nog verdacht door de aandacht op Ville te schuiven!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 9-06-2003, 21:18:47 »
Intikker is zeeeeeeer verdacht bezig

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #4 Gepost op: 10-06-2003, 15:36:55 »
ik doe hetzelfde toch ook op Floortje?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #5 Gepost op: 10-06-2003, 23:26:34 »
Ik zal als kandidaat even op al mijn fans reageren. Zo’n reactie komt slechts een keer in de zoveel tijd, omdat ik het nogal druk heb met mollenstreken uithalen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Vragen stellen kan altijd, maar of ik ze beantwoord dat weet ik niet. Verder wil ik nog melden dat ik mijn topic graag schoon wil houden, en dus geen oninteressante berichtjes meer wil zien, hier zal ik later nog op terug komen.

en Intikker maakt zichzelf dan toch nog verdacht door de aandacht op Ville te schuiven!

Dat is een onjuiste opmerking. Uw persoontje probeert mij verdacht te maken op een manier die ook voor andere kandidaten van toepassing zou kunnen zijn geweest. Met deze citeeractie probeerde ik dat duidelijk te maken. Immers, in het topic over Ville waren tot dan toe ook nog geen reacties geplaatst. Hierdoor ga ik ervan uit, tenzij je dit kunt weerleggen, dat jij als kandidaat/ mol  in het voordeel zou zijn als ik door de buitenwacht en de andere kandidaten als verdacht wordt ervaren. Ik wacht op een inhoudelijke reactie!

Intikker is zeeeeeeer verdacht bezig

Annuh, ik ben natuurlijk na die voortreffelijke actie van Chriz een van de hoofdverdachten voor het Molschap. Aangezien je wel een heleboel e’s gebruikt, moet ik in jouw ogen wel heel erg verdacht zijn. Misschien is een opsomminkje van verdachte handelingen hierop zijn plaats. Leg dan ook eens uit waarom het wel/ geen mollenstreek zou zijn.

ik doe hetzelfde toch ook op Floortje?

Little Creep, dat jij over mijn rug ook verdenkingen op  je wil nemen kan ik natuurlijk niet goedkeuren. Nadat ik door twee ervaren mollenspeurders als verdacht wordt ervaren, ga jij in mijn topic insinueren dat jij dezelfde handelingen hebt verricht. Het plaatsen van een dagboek met de nadrukkelijke verdenkingen aan Floortje is natuurlijk in geen enkele zin te vergelijken met het feit dat ik iets probeerde aan te tonen wat op dat moment niet meer dan terecht was (feit). In het dagboek gaat het om een mening. Daarnaast komt het erop neer dat jij er beter van wordt als Floortje als verdachte wordt gezien of dat je ons zo aardig vindt dat je ons op de goede weg helpt. Dat was niet de bedoeling van mijn berichtje. In het vervolg zou ik je willen vragen nog eens goed na te denken voordat je zo'n onbenullig berichtje plaatst.

Met vriendelijke groet,

Uw medekandidaat in de CMC2: Sjors

« Laatst bewerkt op: 10-06-2003, 23:35:50 door intikker »
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-06-2003, 10:37:02 »
BLAAT
Annuh, ik ben natuurlijk na die voortreffelijke actie van Chriz een van de hoofdverdachten voor het Molschap. Aangezien je wel een heleboel e’s gebruikt, moet ik in jouw ogen wel heel erg verdacht zijn. Misschien is een opsomminkje van verdachte handelingen hierop zijn plaats. Leg dan ook eens uit waarom het wel/ geen mollenstreek zou zijn.
BLAAT
Met vriendelijke groet,

Uw medekandidaat in de CMC2: Sjors

Tuurlijk ga ik het niet onderbouwen ;) ik ga m'n medekandi's niet op ideeen brengen! ;)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #7 Gepost op: 11-06-2003, 11:39:19 »
Blaat

Stuk zeer intilligente tekst

Blaat

Reactie van de hooggewaardeerde Annuh...

Zie ik daar iemand mijn tekst citeren als blaat. Dit getuigt van geen enkel respect jengens mijn persoontje. Schande!  ;D

* Sjors gaat zich in een hoekje rotlachen dat er toch al 4 mensen zijn die in "zijn" topic hebben gepost"

« Laatst bewerkt op: 11-06-2003, 17:13:51 door intikker »

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-06-2003, 12:00:16 »
maak daar maar 4 van!  ;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9 Gepost op: 11-06-2003, 17:15:30 »
maak daar maar 4 van!  ;D

Voor deze ene keer zal ik op een verzoek van een medekandidaat ingaan. Floortje, bij deze. Voor verdere vragen die geen betrekking hebben tot het spel verwijs ik jullie graag tot de creatief bedenker van mijn handelingen en "baas" van het CMC2-forum: Daisy.

Met vriendelijke groet,

Sjors

Groenenman

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 11-06-2003, 18:29:15 »
Het wordt een gezellig zooitje in dit topic, houd je topic toch eens netjes Intikker !!
Dit is echt de schande van het hele CMC forum !!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #11 Gepost op: 11-06-2003, 19:06:13 »
Het wordt een gezellig zooitje in dit topic, houd je topic toch eens netjes Intikker !!
Dit is echt de schande van het hele CMC forum !!!

Kon ik er maar iets aan doen... Als ik een verwijderingsoptie had van berichtjes die niet van mij zijn, dan zou de jouwe als eerste moeten wijken in het belang van een schoon Intikker is (niet) de mol-topic.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12 Gepost op: 11-06-2003, 19:28:59 »
Na Elmar en Groenenman stijgt nu ook de spanning tussen Groenenman en Intikker

Little Creep. Dit is al het tweede insinuerende berichtje dat je in mijn topic post. Ik dacht toch echt dat ik in het eerste berichtje zeer duidelijk had aangegeven dat ik niet op dit soort berichtjes zit te wachten. Bij een volgend nutteloos berichtje zal ik Daisy dan ook verzoeken desbetreffend bericht te verwijderen.

Met vriendelijke groet,

Sjors.

Voor de goede orde: Groeneman en ik hebben geen enkele vorm van onenigheid met elkaar.  

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-06-2003, 20:28:37 »
Oei, oei. Nog geen 2 dagen onderweg en weer een bewijs dat de sfeer grimmiger wordt. Hmm, vreemd dat Intikker hier een beslissende rol speelt.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #14 Gepost op: 11-06-2003, 20:30:04 »
Dat is toch ook zinloos?

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #15 Gepost op: 11-06-2003, 22:48:47 »
Dat is toch ook zinloos?

LC, als je goed naar de ondertitel van Chriz kijkt, dan weet je dat je tegen hem heel aardig moet zijn...

Oei, oei. Nog geen 2 dagen onderweg en weer een bewijs dat de sfeer grimmiger wordt. Hmm, vreemd dat Intikker hier een beslissende rol speelt.

Chriz, als moderater vindt ik dit berichtje erg leuk van je... ;D. Ik kan er uit opmaken dat het in jouw belang is dat ik als ruziezoeker te boek sta. Ik vindt het niet erg dat jij mij daarvoor gebruikt.

Kijk, zo doe je dat LC...

Offline Aragorn

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 12-06-2003, 18:14:44 »
  • Samen met juultjuh de aanwijzingen oplossen
  • Ontdekken dat er geen benzine in de auto zit
  • De tweede groep snel naar D**n leiden
  • Als favoriet idd de snelste rondetijd neerzetten
Maakt je niet erg verdacht...
of doe je juist iets te goed je best...

In de ban van de Mol

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 12-06-2003, 19:46:45 »
Een mol komt altijd langzaam op gang en daarbij gedijt een mol goed in een groep waar een slechte sfeer hangt, Intikker is hard bezig om die sfeer te veroorzaken. Het boeit me niet zoveel dat ik hiermee anderen help, ik weet dat ik je in de gaten moet houden, mannetje. Ik klem me in je vast als een parasiet en k hou je in de gaten  :o

Groenenman

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 12-06-2003, 20:37:51 »
Ben ik zo'n onruststoker ?   ???

Nooit iets van gemerkt  ::)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #19 Gepost op: 12-06-2003, 22:12:57 »
  • Samen met juultjuh de aanwijzingen oplossen
  • Ontdekken dat er geen benzine in de auto zit
  • De tweede groep snel naar D**n leiden
  • Als favoriet idd de snelste rondetijd neerzetten
Maakt je niet erg verdacht...
of doe je juist iets te goed je best...

Om te beginnen wil ik even zeggen dat Daisy zelf beslist welke teksten ze gebruikt voor het verhaal. In realiteit gaan de dingen natuurlijk net iets anders en ziet het totaalplaatje er iets anders uit, maar ik ben het met je eens dat ik er goed uitkom. Ik heb me natuurlijk voor elke opdracht goed ingezet, en sneller rijden dan een uitvaller, een valsspeler en een beginneling is natuurlijk niet zo moeilijk. Verder was het uitermate lastig om bij het oliepeil te komen maar uiteindelijk opperde iemand anders, de naam ontschoot me even, waarna ik het peil controleerde. Dat ik in het verhaal uiteindelijk als “ontdekker” naar voren wordt geschoven is niet mijn schuld.

Een mol komt altijd langzaam op gang en daarbij gedijt een mol goed in een groep waar een slechte sfeer hangt, Intikker is hard bezig om die sfeer te veroorzaken. Het boeit me niet zoveel dat ik hiermee anderen help, ik weet dat ik je in de gaten moet houden, mannetje. Ik klem me in je vast als een parasiet en k hou je in de gaten  :o

Oei, gezellig. Als ik even alleen ben en begin te kletsen, dan heb ik het dus tegen jouw… Niet dat je denkt dat ik gek ben en tegen mezelf begin te praten…

Ben ik zo'n onruststoker ?   ???

Nooit iets van gemerkt  ::)

Vraag 1: Nee;
en Vraag 2: Als je het niet bent, kun je het ook niet merken.

Met vriendelijke groeten,

Sjors