Oké, na lang overleg ben ik eruit. Ldhmolletje wordt geslacht. Hij heeft een groot aantal dolken en krijgt er telkens twee bij. De volgende keer spelen we Go_Ahead weg, zodat de kansen in de halve finale gelijk zijn. Hopelijk vliegt in de halve finale HIDM eruit (niet persoonlijks, vind je echt heel toffe persoon), maar je hebt waarschijnlijk een stuk of 5 stenen die ik wellicht dan krijg
9 dolken worden door mij ingezet op Ldhmolletje (en ze moeten nog verdubbeld worden ook!)
Ik xet niks in
Niek je bent dronken, ga slapen!
Was ook de bedoeling niks in te zetten maar ik dacht zo is t duidelijker
en ik was dronken
nouja, hij is in ieder geval geen anonieme alcoholist.
Ldh zijn eindbiecht:
Zo, die zag ik niet aankomen... Slim gespeeld van met name Moliere... Het moet wel van hem afkomstig zijn om mij te benaderen op Go Ahead te gaan stemmen. Maar ja, zo gaat dat nu eenmaal bij dit soort spellen. Ik ben nu toch wel heel benieuwd waarom men juist voor mij heeft gekozen, terwijl er een aantal veel gevaarlijker zijn qua voordeeltjes. Maar goed, ik wens jullie allemaal succes.
Ik geef mijn steen aan HIDM...
Dat is dan steen nummer 6!
Ik wil graag Donkey kong zijn
Iedereen houdt van aapjes
MM komt er weer even tussendoor, hij zit nog steeds met Niells:
Citaat van: Molière op 23.06.2013, 17:55:13
Hey MM,
Ik zal je nog even uitleggen waarom ik zoveel dolken op je had ingezet bij je exit, want inmiddels kan ik dat wel doen. Je had eigenlijk de pech dat je als laatste was geëindigd met die vragen en ik als voorlaatste. Daarnaast had Niels mij gevraagd om ieder 2 dolken op jou in te zetten en kreeg ik ondertussen info van iemand anders dat Niels en jij niet te vertrouwen waren. Maar nu weet ik inmiddels dat alleen Niels niet te vertrouwen was.
Aangezien ik toen het gevoel kreeg dat jullie met z'n drieën dolken op mij zouden inzetten, koos ik maar om op safe te spelen en voor jou te kiezen. Bij gelijke stand zou degene die als laatste was geëindigd bij die vragen er immers uitvliegen en zodoende maakte ik de meeste kans om te overleven. Achteraf gezien had ik liever op Niels ingezet, want ik werd af en toe een beetje moe van die gozer.
Hopelijk begrijp je het een beetje. Uiteraard was het niks persoonlijks.
Gr. Molière
Citaat van: Mijdrechtse Mol op 23.06.2013, 18:01:48
Haha van mij (bij Mario Kart) was ook meer een grapje hoor. Maar hoezo zouden Niells en ik niet te vertrouwen zijn? We hadden niks. Hij wou wel wat, maar liet hem links liggen.
Ik had in Teo-team wel een stemafspraakje met Bassteijns, en we zouden op Niells stemmen. Niells had mij namelijk al eens eerder bedrogen. Bas zou 2 dolken inzetten, ik 1 (ik had er nog maar 7).
En zo geschiedde, maar ik kreeg 9 dolken tegen, au. Ik dacht dat Niells erachter zat, en dat jij niet meer dan 3 dolken aan mij zou verspillen.
Toen kwam ik in de onderwereld, en ik praatte een beetje met HIDM via de pm, aardige jongen . Toen kwam t ook op mijn eliminatie, ik vertelde over Niells. Met hem heb ik afgesproken om Niells zijn ei ergens op vrijdag te breken. Hij trok Silvermaiden bij het plan, en ik Bassteijns. Zo was er dus een heus plan tegen Niells.
En het hielp, Niells werd uitgeschakeld!
Alleen dacht ik wel dat jij ook dolken ingezet zou hebben, en werd jij dus ook een soort target (minder erg dan Niels). Hoeveel dolken had je eigenlijk ingezet? En wie vertelde je dat Niels en ik niet te vertrouwen waren/waarom niet?
In ieder geval bedankt voor t berichtje en de opheldering
Hmm dus weer een streek van Niells, word t een beetje zat. Volgende spel gaat er bloed vloeien, alles is geoorloofd