Vlag 1:Vlag 2:Vlag 3: Kleine toelichting:
De slang is natuurlijk het dier waarmee Survivor Villains het meeste worden vergeleken. "Lie, Cheat & Steal" is het motto waar we onder leven en ons eiland, Impisu Island, heeft bewoners die de grootste schurken uit Survivor zijn. Precies zoals Alcatraz ooit bewoond werd door de grootste schurken van Amerika
Alle namen zijn in een ander kleurtje en Daisy en Vieffan zitten in de zee omdat
"It is a Sicilian message, it means Vieffan and Daisy sleep with the fishes..." Dus jongens? Een complotje maken om mij te laten winnen of het anders aan een hero te geven als die beloofd mij mee te nemen? Ik zorg wel dat die hero me meeneemt hoor
Vlag 4: Toelichting: de tien Villains zijn van begin af aan een sterk samenwerkend team geweest, vandaar dat ik ons allemaal heb afgebeeld als een puzzelstukje dat het team compleet maakt. We hebben er echter wel hard voor moeten werken, vandaar het elkaar aanreiken van de hand en de symbolisering van de sterke samenwerking waarmee we nagenoeg het gehele Heroes-team om zeep hebben geholpen. Echter: het one big happy family idee is natuurlijk ook maar schijn want ook wij spelen het spel en zijn individuen, dus moeten elkaar messen in de rug gaan steken. Vandaar de lay-out van de teamnaam met het bloederige mes. En dat het op een villain-manier eraan toe gaat, met blindsides en noem maar op tijdens de stemmingen, ook het licht verborgen mes rechts onderin van de vlag. Dit alles op een zwart doek, in de traditionele survivorstijl met alle namen op de vlag geschilderd.
Vlag 5:Vlag 6: Nog wat uitleg: De knopen op de vlag staan voor de verschillende personen in het team,iedere knoop is anders en zo is ook geen 1 persoon in ons team hetzelfde. Toch zitten we in 1 team en vandaar allemaal dezelfde kleur: Rood. We moeten het met elkaar doen. Rood is de kleur van strijd. Sommige knopen zijn heel moeilijk,en sommige wat makkelijker. Zo is het ook met de personen in ons team,het was er soms lastig achter te komen hoe sommige mensen in elkaar zaten en wat ze in hun schild voerde. Vandaar dat deze mensen er ook veelal uit liggen.
Vlag 7:Vlag 8:Vlag 9:Vlag 10:Vlag 11: