Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
bekeken vanaf Drimnagh?
Ik heb die westelijk gezien
Belgard
Die vind ik lastig. Zo te zien aan beide kanten van het gangpad dubbele stoelen, maar weet niet hoeveel ruimte dat dan inneemt. 2.45 meter vind ik behoorlijk breed klinken. Wat denken jullie?
een voetbalveld is ongeveer 100 meter lang. Dan zou de tram vertrekkend vanuit de goal ongeveer tot aan de middenstip komen.
Voor mijn gevoel haalt die dat dan weer net niet, maar zoals ik al zei meestal onderschat ik dat soort dingen
Ik denk bij nader inzien ook smaller, 2.20 meter of zo. 5x40cm stoeltjes plus gangpad max., plus nog wat.En als twee trams elkaar hier moeten kunnen passeren:http://goo.gl/maps/JWYLPDe ruimte tussen die twee paaltjes is geen 5 meter, toch?
dus korter?
Hm ik weet niet of dat 5 meter is. Maar de tram moet er wel langs kunnen zonder dat middelste paaltje te raken. Er zit evenveel ruimte aan de ene kant van de wielen als aan de andere kant, dus de tram heeft aan beide kanten van de rails evenveel ruimte nodig. Ik denk dan niet dat het totaal boven de 2.45 uitkomt, maar het is lastig in te schatten.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
542 gasten en 5 vaste bezoekers