Tsja, t is inderdaad pijnlijk, als eerste afvallen is niet leuk, maar als laatste ook niet. Maar je hebt toch wel een positief gevoel bij deze reis? Wat is je mooiste herinnering?
Ik heb absoluut een positief gevoel bij deze reis, ik vond het superleuk om mee te doen en ik heb in ieder geval de juiste mol ontmaskerd! (tenminste, daar ga ik toch vanuit
) Mijn mooiste herinnering... ja, lastig kiezen. Dit hele avontuur is een mooie herinnering
Goed idee, MV. Ik had alleen nog 1 vraag voor beide dames: hoe voelden jullie je zo met z'n tweeën tussen al die mannen? En hoe vonden jullie het dat jullie ze bijna allemaal een voor een wisten te verslaan?
Tja, ik vond het niet erg tussen al die mannen maar ik hoopte wel dat Bubbles er ook in zou blijven voor een beetje girlpower. En dat dat dan ook lukt en we als laatste nog met 2 vrouwen en 2 mannen waren was natuurlijk helemaal leuk
En nog belangrijker: wie is de mol? Heb je nog hints gevonden?
Oh, en de mol is natuurlijk Lukie! Ik heb inderdaad ook een hint gevonden die mijn vermoedens ondersteunde: het viel me namelijk op dat bij de executies telkens sommige namen werden dikgedrukt en andere niet. Dus ik ging eens kijken of daar een patroon in zat en jawel: elke naam was een keer niet dikgedrukt geweest, behalve die van Lukie, die was altijd dikgedrukt. En Lukie had het ook nog constant over of de antwoorden niet dikgedrukt moesten worden. En toen ik die hint vond had ik dus vol voor Lukie moeten gaan, maar ja... dat vervelende verstand altijd he
(ik ben trouwens heel benieuwd of de hint klopt...)