Nog even wat reageren op een paar biechts, en nog wat aanvullen rondom de samensmelting.
Ergens in het begin schreef ik meen Wouterv iets over een mogelijke connectie tussen mij en oa Maxwest, hoe kwam je daar nou toch bij?
Wie hadden nou allemaal vroeg of laat een F2 met HIDM? Ik las het bij Lucy, hillo, Nieky, Hans, Roy?
Over de samensmelting, in mijn beleving heb ik toen bij HIDM de koppels van Trudeau samengesteld, ze zijn namelijk precies geworden wat ik aan hem schreef. Ik koos bewust voor Lucy, omdat ik met haar nog geen persoonlijk contact had en ik dat wel graag wou (jaja iets met vrouwen en zo, iemand schreef het al in een biecht). En ik was ergens bang voor een adder onder het gras, dat de tweetallen moesten duelleren of iig uit elkaar moesten, en dan had ik net iets liever Lucy als tegenstander dan HIDM of Hillo of Nieky. En ik stelde (in mijn beleving dus he) aan HIDM voor dat hij met Roy zou gaan en Hillo met Nieky, en hij was daar direct voor te vinden. Was dit allang ergens bekokstoofd en was het dus een fraai staaltje manipulatie van zijn kant, of is het inderdaad vanaf ons tweeën over Trudeau verspreid zo?