Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Er is nog steeds geen witte rook dus wij willen alle 25 kandidaten nog de mogelijkheid geven om hun zegje te doen.
Vraagje:Stel dat de kandidaat die als eerst/tweede/derde gokt niet wordt geselecteerd voor WIDM Online, geldt zijn gok dan wel of kijken jullie dan naar de eerste drie gokkers die wél geselecteerd zijn?
Potentiële kandidaten,Dit is de eerste keer dat ik jullie allemaal toespreek. Er zijn vele theorieën gegeven, vele landen genoemd, maar waar gaan we heen? R is weliswaar nog geen mol, maar toch heb ik een aanbod: Is er iemand van jullie 25 die nu een gok voor zichzelf wil doen welk land we heen gaan? Een gevaarlijke gok, want 3 scenario's mogelijk:1. Heb je het goed? Dan krijg je ergens in het spel twee jokRs (kan ook pas in aflevering 8 zijn natuurlijk ) 2. Heb je het fout? Dan Krijg je ergens in het spel twee minjokRs (kan ook pas in aflevering 8 zijn natuurlijk)3. Als je niet geselecteerd wordt vervalt je jokR/minjokR natuurlijk. Gokken gaat via de pm. Dit aanbod geldt alleen voor de eerste drie personen die deze gok aandurven. Nogmaals, weeg je kansen af? De jokers of minjokers worden dus verspreid over het spel uitgedeeld (bv in afl 1 en 7, 2 en 6, maar kan ook in 1 en 2 zijn natuurlijk). Ga jij het eventuele spel dat voor je ligt in met een voorsprong een achterstand of neem je liever geen risico? Jullie hebben 48 uur vanaf nu! (ik rond af naar donderdagavond 23.00 uur).
Ik ga er alles aan doen om het einde te halen, zelfs als dat betekent dat ik mijn bondgenoten de rug toe moet keren. Doei.
Ook nieuw dit jaar is de De Mol online PM-groep. Tijdens de vorige editie konden kijkers discussiëren in een speciaal topic. Dit had een nadelig effect op het doen en laten van de mol. Daarom kunnen kijkers dit jaar doormiddel van een speciale PM-groep praten over de mol. Iedereen die het wilt kan een PM naar LdHmolletje, Mollenvanger of mijzelf sturen om zich bij de groep te voegen. Wel geldt dat kandidaten niet in de groep mogen en alles wat besproken blijft, binnen de groep blijft en NIET doorgespeeld mag worden naar de kandidaten. Er zal dus ook geen apart topic worden aangemaakt in dit board en wij verzoek spelgerelateerde zo min mogelijk in topics te bespreken zoals de bar.
Het is tijd voor de reclame. In plaats van de welbekende takelautoreclame willen wij dit keer nogmaals reclame maken voor onze PM-groep. Ook voor de kandidaten die zich nu al hebben inschreven maar uiteindelijk niet mee kunnen doen geldt dat zij daarna in de groep mogen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
886 gasten en 17 vaste bezoekers