Aflevering 6:6.1 - Metro opdracht: Molino en ik hadden echt geen flauw idee, dit was echt heel lastig. Volgende keer iets makkelijker, concept was heel goed. 6.2 - El Cartel de Escobar y la policia corrupta: Jammer dat ik hier niet bij kon zijn, had dit zo graag willen doen. Als ik tijd had gehad had ik zeker meegedaan.
6.3 - Chaotische terugblik bingo: Hetzelfde als 6.2, had dit echt heel leuk gevonden. Sommige worden leken onmogelijk, maar zo'n leuk concept. Die eisen met betrekking tot het praten waren ook fantastisch, maar het was zo te zien echt lastig en chaotisch. Maar toch heel leuk
Aflevering 7:De foto-opdracht: Niet heel spectaculair, beetje saai maar wel leuke foto opdrachten.
De trappen van El Penol: oehhhh wat zou ik me hier ergeren als ik er een paar seconden naast zat, verder heel tof. Maar lijkt me veel te lastig.
Lasergame: volgend seizoen mogen er wel iets van 3 actieopdrachten in, vooral omdat je dan iets meer tijd hebt als kandidaat voor andere opdrachten. In deze week was al niet echt veel inzet nodig, maar in bijvoorbeeld Aflevering 2 of 5 had dit perfect gepast.
Aflevering 8:Hoger-Lager: leuk, dit was wel iets voor mij geweest dat schatten, vooral omdat hier discussies waren geweest als ik er nog in zat
. Verder gewoon leuk, zoiets zie ik graag nog eens.
Bailar Salsa: dit had ik zooooo leuk gevonden
fantastisch gewoon
Colombia's Bloem: dit vond ik dan enorm saai om te volgen en om mee te doen lijkt me het ook niet erg leuk... zat verder prima in elkaar. Jammer dat ik er al uit was, ik was toevallig net bezig met een verslag over Colombia voor school en wist wel meer dan de helft
Aflevering 9:The Colombian Mole Games: ik hou niet van flashgames, omdat ze altijd vastlopen óf ik me zo hard erger dat ik alles kapot gooi. Maar het leek me opzich wel leuk, sportopdrachten nooit maar deze wel
De landen van de wereld: jaaa dit was ook tof hoor
doe dit alsjeblieft vaker maar dan met andere categorieën ofzo. Echt een originele en leuke opdracht
Match & Win: leuk, kijken of je je medekandidaten een beetje kent
had het leuk gevonden om die opdracht te doen
Aflevering 10:Zoek de Kluis: Waldo's heb ik niks mee en kan ik ook niet, maar al die losse opdrachten waren echt leuk. Origineel en goed uitgewerkt
Verloren letters: Goed dat iedereen iets moest doen voor die letters
. Leuk!
Dukaten: leuke toevoeging, toch nog wat geld mee verdient maar niet veel (komt ook door de goede mol!)
Ik heb genoten, bedankt en misschien doe ik ooit nog wel eens mee. Voorlopig even geen grote forumspellen voor mee, alleen wat kleinere forumspellen komende tijd. Dit spel nam zó veel tijd in
maar absoluut geen spijt van! Jullie hebben het fantastisch gedaan!