Poll

De RN F1 Manager 2024 doe je mee?

Ja natuurlijk!
7 (70%)
Ik twijfel...
2 (20%)
Nee
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

Auteur Topic: Realitynet F1 Manager 2024  (gelezen 1620 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #60 Gepost op: 29-08-2024, 20:58:45 »
Aangezien het stil is gevallen zal ik vast verklappen dat ik niks aan mijn team veranderd heb. Waarom zou ik ook. Ik ga niet mijn voorsprong weggooien.  ::ohno::
Daarnaast met de onvoorspelbaarheid - ik zou echt niet kunnen zeggen of een wissel van Leclerc (want Norris en Verstappen ging ik sws niet wisselen) naar 1 van de Mercedes rijders me echt een voordeel zou opleveren - want dan moeten 30+ extra punten halen tov Leclerc. Ik zie dat niet zomaar gebeuren.
Na Zandvoort heb ik daar een goed gevoel over, tuurlijk gaat Mercedes het beter doen dan die race, maar over het algemeen zijn ze wat minder als het heel erg warm is - en nu komen de warme races eraan.

Het enige wat met echt wat had kunnen brengen was eventueel Bottas wisselen voor Hülkenberg, mits Hülkenberg minimaal 11 punten haalt in het restant van het seizoen, is niet onmogelijk, maar vond ik de gok niet waard.

Come 'm Ferrari, home race ::bravo::

Over eventueel andere regels.
Ik zou sws geen teamgenoten toestaan, met Ferrari, McLaren en Mercedes (dit jaar), heb je echt wat te kiezen, en ik denk volgend jaar net zo (gaat iemand het aandurven Antonelli te nemen bijv. - als Mercedes nog een stap maakt).
Punt 3 is leuk, maar zou wel een max aan wisselingen doen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Realitynet F1 Manager 2024
« Reactie #61 Gepost op: 29-08-2024, 21:29:57 »
Ik heb ook niet gewisseld. Ik heb Norris niet dus dat was een logische keuze geweest om voor Hamilton of Leclerc in te brengen, maar ik wilde ook wat forceren. En Hamilton had de laatste 7 races voor de stop bv meer punten behaald dan Norris en dan moet ie ook nog 30 punten compenseren.

Na Zandvoort zie ik in dat die 30 punten met deze super-Mclaren wel te compenseren vallen  ;D
You'll never walk alone