Auteur Topic: [Kandidaat] Nyree  (gelezen 7699 keer)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Nyree
« Reactie #20 Gepost op: 13-07-2024, 08:57:19 »
Ze nam wel erg weinig water mee en dat trekken aan het kleed waardoor Tiemen bijna naar beneden tuimelde, ligt er te dik bovenop, dat doet een mol niet. In de auto had ze het over girlpower en over de mannen een voor een eruit werken. Dat lukt haar aardig. Ik denk dat ze de winnaar is.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #21 Gepost op: 15-07-2024, 00:34:26 »
Ik denk juist dat er nog maar één mogelijkheid is: Nyree is de mol. En ik denk dat de laatste kandidaten dat ook door hebben.

Jelmer 2500 euro verdiend
Simone zou eventueel nog kunnen...
Emma is té kandidaats

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #22 Gepost op: 15-07-2024, 00:48:37 »
Ook mijn top 2, nyree en mogelijk nog simone
Bij mij zijn jelmer en emma net omgedraaid,  ik zie te weinig mol in jelmer en bij emma lijkt het wel heel vaak of ze goede ideen heeft, maar het komt er lang niet altijd goed uit. Ook de 250 euro van de bergwandeling lijkt meer kandidaats dan nyrees opbrengst, maar als je weet dat het kistje niet geraden wordt is sat natuurlijk makkelijk scoren .

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 15-07-2024, 08:39:28 »
Dir is helemaal haar spel, met nepmollen gaat zij de finish over, wederom een sportvrouw als winnares!

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 15-07-2024, 09:20:07 »
Nyree is geen nepmol maar de echte mol wat de laatste 2 afleveringen bewijzen. Emma was bij momenten ook verdacht maar heeft veel meer in de pot gebracht. Net als Tiemen die wel duidelijk nepmolde maar die had ik al snel door en heeft ook te veel in de pot gebracht.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 15-07-2024, 10:11:11 »
Nyree viel mij de eerste 2 afleveringen niet zo op. Ik kon haar slecht verstaan (accent) en heb haar daardoor wellicht ook genegeerd. Als je nu terugkijkt is haar rol wel duidelijk. ::jaja:: In het fort ..maar ook in het restaurant. Ze had de centrale rol aan de telefoon, ik heb haar niets zien serveren.  ::rofl::

Opvallend: Als Merel en Jurre onthuld zijn lopen ze naar de kandidaten. Merel geeft Nyree een hand. Misschien is dat ook onderdeel van een hint.
(Quiz: letter M mol ....merel)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 15-07-2024, 11:20:40 »
Om er even wat anders in te gooien. Hadden jullie ook het idee dat Nyree wat bozig en geïrriteerd rondliep de laatste twee afleveringen? En dat ze wat buiten de groep viel? Ik vond een aantal scènes wat ongemakkelijk en ze kwam niet meer zo vrolijk en spontaan over. Ze lijkt er niet zo goed mee om te gaan dat ze ontdekt is door de kandidaten en dat het mollen niet altijd even goed ging. Ik kreeg een beetje Philippe vibes, uit het mislukte Vlaamse seizoen.

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #27 Gepost op: 15-07-2024, 11:56:02 »
Ik vond haar uitstraling eigenlijk al vanaf moment 1 anders dan de rest, maar dat kan een kant van haar karakter zijn, of hoe ze in het spel is gegaan.
Of het is wat je zegt, dat ze niet lekker in haar rol zit. Is misschien een risico dat idtv/avrotros had genomen door na 21 jaar weer in het onbekende te duiken, en misschien dat daarom dit molseizoen in de vakantieperiode in vier weken erdoorheen wordt gestreamd... Je kunt er nu al allerlei conclusies aan verbinden en verklaringen zoeken, maar ik wacht nog even af tot het eind.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 15-07-2024, 11:57:36 »
Om er even wat anders in te gooien. Hadden jullie ook het idee dat Nyree wat bozig en geïrriteerd rondliep de laatste twee afleveringen? En dat ze wat buiten de groep viel? Ik vond een aantal scènes wat ongemakkelijk en ze kwam niet meer zo vrolijk en spontaan over. Ze lijkt er niet zo goed mee om te gaan dat ze ontdekt is door de kandidaten en dat het mollen niet altijd even goed ging. Ik kreeg een beetje Philippe vibes, uit het mislukte Vlaamse seizoen.
Mee eens. Mij viel al eerder op dat Nyree bij de laatste 2 executies steeds uiterst rechts staat. Op het moment dat de laatste 4 door Hila worden gefeliciteerd dat ze door zijn zie je emoties op het gezicht en een duidelijke reactie van Simone, Jelmer en Emma. Nyree staat er in mijn ogen een beetje verslagen bij.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 15-07-2024, 12:28:18 »
Ze lijkt inderdaad wat minder sociale connectie te hebben met de groep. Doorgaans een red flag voor de mol. En misschien ook al een tikje stoïcijns en wat minder empatisch vanuit zichzelf, denk ik?
Als zij de mol is, dan vermoed ik dat ze er stiekem wel lol in heeft hoor!

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 17-07-2024, 23:07:38 »
Weet je wat ik zo leuk vind aan Nyree? Haar ‘accent’. In mijn (Vlaamse) oren klinkt dat niet als een typisch Hollands accent. Voor mij is zij zelfs één van de mensen in de groep die ik het best versta.
In haar profiel staat dat ze woont in Spaarndam. Ik had natuurlijk geen flauw idee waar dat ligt, heb het moeten googelen. Het blijkt een dorpje in Noord-Holland, op de kaart even ten noordwesten van Amsterdam en ten noordoosten van Haarlem.
Ik heb een idee hoe mensen uit de buurt van Amsterdam ongeveer klinken (qua accent en die typische harde G-klank). Nyree’s accent wijkt daar nogal stevig vanaf.
Mijn vraag is dan ook: spreken de mensen in Spaarndam een taaltje dat zo enorm veel verschilt van het Noord-Hollands uit Amsterdam en omgeving? Of is Nyree een inwijkeling uit een ander deel van Nederland en hoor je dat nog fel doorklinken in haar taal?

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 17-07-2024, 23:27:30 »
Haar accent is Noord-Brabants, randje Limburg misschien?
Ze zal verhuisd zijn naar Spaarndam.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 17-07-2024, 23:45:06 »
Haar accent is Noord-Brabants, randje Limburg misschien?
Ze zal verhuisd zijn naar Spaarndam.
Dat zou inderdaad veel verklaren. Ik had al een licht vermoeden dat het Noord-Brabants was, maar ik durfde er niet op gokken.

Offline Doctor WidM?

• Forumlid
  • What?!
« Reactie #33 Gepost op: 18-07-2024, 09:11:34 »
Weet je wat ik zo leuk vind aan Nyree? Haar ‘accent’.

Wat een leuk perspectief.  :D In mijn Randstedelijke bubbel roept dit accent voornamelijk grote ergernis op... :-X

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #34 Gepost op: 18-07-2024, 09:34:36 »
Als Brabander, vind ik haar accent vervelend ::rofl:: Maar volgens mij een hele leuke vrouw verder  ::bravo::

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #35 Gepost op: 18-07-2024, 14:21:32 »
Ze heeft gewoon een vrij duidelijke brabantse tongval.  Oosten van brabant , helmond of zo.

Offline edgomo

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 19-07-2024, 01:00:46 »
Wat een leuk perspectief.  :D In mijn Randstedelijke bubbel roept dit accent voornamelijk grote ergernis op... :-X
Gek toch, dat heb ik altijd met randstedelijke accenten....

Offline edgomo

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 19-07-2024, 01:01:34 »
Ze heeft gewoon een vrij duidelijke brabantse tongval.  Oosten van brabant , helmond of zo.
Ergens tussen Eindhoven en Helmond denk ik inderdaad. Geldrop, Heeze, Nuenen, zoiets.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #38 Gepost op: 19-07-2024, 01:22:56 »
Ze komt oorspronkelijk uit Someren.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 19-07-2024, 17:32:18 »
Nyree heeft het super goed gedaan  ::bravo::
Geweldig persoon!