Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 130978 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #400 Gepost op: 1-02-2025, 22:10:22 »
Ze zouden dan wel moeten toelichten waarom die foto is afgekeurd. Dit is wel heel erg vaag...

Ja eens, ook eens met Eva trouwens.
Dan zou de productie hier de mol zijn.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #401 Gepost op: 1-02-2025, 22:11:40 »
Zullen we in aflevering 10 wel zien dan ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #402 Gepost op: 1-02-2025, 22:12:57 »
Pffff, nou moet ik aflevering 1 t/m 4 opnieuw gaan kijken..

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #403 Gepost op: 1-02-2025, 22:14:29 »
Geen straf toch? ::love::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #404 Gepost op: 1-02-2025, 22:31:43 »
Maaike it is!

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #405 Gepost op: 1-02-2025, 22:33:24 »

Hoe verprutste ze de Angelina foto dan?

Ik zag gelijk dat haar arm niet goed was. Sophie houdt 'm recht, had een knik moeten hebben. Ik was dan ook verwonderd waarom ze de foto zo goedgelijkend vonden.

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #406 Gepost op: 1-02-2025, 22:38:24 »
Die arm is misschien niet helemaal correct, maar van die andere foto klopt echt helemaal niets. Dus die van Angelina Jolie moet goed zijn gerekend.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #407 Gepost op: 1-02-2025, 22:42:58 »
Opnieuw is mijn hoofdverdachte (Bridget) afgevallen. Terug naar Sophie? Die had ik vorige week afgeschreven maar was erg verdacht deze aflevering. Nora is het zeker niet, Sam en Stijn zijn te opvallend.

Offline wittekikker

• Forumlid
« Reactie #408 Gepost op: 1-02-2025, 23:01:58 »
Sam.

Offline Kaasfondue90

• Forumlid
« Reactie #409 Gepost op: 1-02-2025, 23:27:41 »
Het is Sam of Stijn  ::bravo::

Sam doet mij in alles aan Jan Versteegh denken. Speelt de hyperfanatieke kandidaat, is zeer sturend en hondsbrutaal dat ‘ie is. Stijn manoeuvreert zich steeds in een goede groep en doet weinig goed. Lijkt met zijn humeur overal mee weg te komen.

Nora is te passief, Maaike teveel en onnodig geld verdiend. Sophie en Roos zijn voor mij nepmollen die door de regie en d.m.v. biechten erg verdacht worden gemaakt, en met succes, zie verdenkingen in de app. Daar komt bij dat Sam al vroeg op Sophie leek te zitten. Zouden ze dat zo duidelijk in beeld brengen als Sophie de mol is? Krijgen we soms een Sam vs Sophie in de finale? Of is de underdog (Stijn) de mol… Beide zie ik wel zitten. :)
« Laatst bewerkt op: 1-02-2025, 23:32:02 door Kaasfondue90 »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #410 Gepost op: 1-02-2025, 23:31:30 »
Ja, Sam en Sophie gaan samen naar de finale. De vraag is voor mij nu alleen nog wie er met hen meegaat.
Aflevering 7 zal wel bepalend worden met die geheimzinnige koffer. Ik verwacht een keiharde strijd tussen Maaike en Roos.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #411 Gepost op: 1-02-2025, 23:41:54 »
Sophie is nu mijn hoofdverdachte.

Stijn vlak erachter, maar ik denk dat Bridget op hem getunneld heeft.

--

Sam is de nepmollende kandidaat die de finale wil halen.

Roos idem, al doet zij het ook nog eens niet consequent genoeg en doet ze dus ook veel kandidaats.

Maaike is ook duidelijk kandidaat. Ook weer met dat boekje eerst pakken en dan toch switchen vandaag. Als mol weet je welke plek je wil en ga je niet zo'n onhandig toneelstukje doen met risico dat je op de verkeerde plek uitkomt.

Nora deed een hele opdracht niet mee. En als ze wel iets doet, haalt ze veel geld binnen.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #412 Gepost op: 2-02-2025, 00:15:36 »
Ik blijf ook nog bij Stijn.. maar minpuntje is dat hij voor het beeldje van Roos ging..
Of hij had snel berekend dat dat de minderheid was. Dan is t briljant.
Er hadden al 4 voor de andere foto gekozen voor hij zijn arm opstak. Dus hij wist dat zijn antwoord er niet meer toe deed.

Nog steeds Stijn, en gezien de kant die het seizoen op gaat denk ik dat Sam en Sophie met hem in de finale komen.
Stijn die ineens verdenkingen naar Nora uitspreekt. Nora in de finale zou me dan ook niet verbazen.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #413 Gepost op: 2-02-2025, 00:17:56 »
Bij nader inzien (@Lo, dan maak ik het toch weer moeilijk  ;D )...
Wij weten niet welke foto in 5.1 is afgekeurd en waarom (wat ik persoonlijk nogal bizar vind, maar daar hebben we het evaluatietopic voor).

Meerdere mensen geven hier aan dat de foto van Sam niet klopt en - ondanks dat ik Sam niet als mol zie ivm nee-verhaal - eigenlijk ben ik het daar wel mee eens.  :-X
Op de foto van Stijn is ook e.e.a. aan te merken, maar die lijkt mij iets minder fout.

Mijn stem op Stijn blijft staan, maar misschien moet ik toch maar weer wat beter kijken naar Sam. Bedankt hoor.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #414 Gepost op: 2-02-2025, 01:04:29 »
ROOS c.c.

Offline Hippie

• Forumlid
  • Love, Peace and a Mole
« Reactie #415 Gepost op: 2-02-2025, 01:17:02 »
Ik tunnel mee Fox. Roos, ik verdenk haar vanaf aflevering één. Wel een saai molletje, maar dat krijg je waarschijnlijk als je je niet voor kunt bereiden.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #416 Gepost op: 2-02-2025, 02:25:58 »
Toch wat extra twijfels bij Stijn gekomen, maar als dan het enige alternatief afvalt.. Ik zie het gewoon totaal niet in de anderen

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #417 Gepost op: 2-02-2025, 02:46:41 »
Bij nader inzien (@Lo, dan maak ik het toch weer moeilijk  ;D )...
Hahaha nu geef ik je het op een presenteerblaadje en NOG ga je niet tunnelen  ::rofl:: Jij twijfelde tussen die twee, ik zei dan weet je het zaterdag zeker want Bridget vliegt er natuurlijk uit aangezien die totaal niets inzet op haar bondsmaatje.... nu gebeurt dat maar wil je toch weer twijfelen >:D

Maar kom op, je twijfelt over die foto? Dat werd toch wel uber duidelijk in beeld gebracht. Sam die maar biechtte hoe goed Stijn het toch allemaal wel niet deed met dat Sophie een stapje naar voren en naar achteren enzo moest doen, heel precies. Dit was echt een mega manipulatieve edit van de productie!

Want in werkelijkheid klopte er echt totaal niks van die foto, dat zag ik meteen. Haar hoofd klopt helemaal niet bij die boomstam achter haar en zoals vaker gezegd, haar arm klopt helemaal niet. Terwijl op die andere foto niets is aan te merken, behalve dan dat de edit DAAR juist van probeerde te maken dat DIE niet klopte... want de arm zou missen en dat zou niet kloppen. Maar bij Moltalk lieten ze duidelijk zien dat die arm inderdaad ook MOEST missen. Het was dus precies het goede beeld.

Even los van al het giga mollen dat Stijn doet is het juist vooral de edit die het klip en klaar maakt. Hij wordt extreem uit de wind gehouden, niemand lijkt hem te verdenken in de groep, zo doen ze het voorkomen. Ik denk dat dit wel anders is en dat Bridget zo'n beetje de laatste was die totaal niks op hem inzette.

Er zit nu even een spanningsboogje Sam-Sophie die nog wel een paar weken zal voortduren maar ik vlak voor de finale nog wel zie knappen met de exit van Sam. Ik snap nog steeds niet wat ze nou precies met Nora willen, die speelt nu zelfs de anti-Productieassistent door een opdracht maar helemaal niet mee te doen. Zit de edit erg mee in de maag, maar ja, ze blijft wel steeds, misschien wel ook tot de finale.

Het zal nu vast BOOM BOOM BOOM worden, de koplopers in de landelijke verdenkingenlijst eruit, dus tijd voor Roos haar rode scherm. De week erop Maaike eruit en dan Sam als de grote klapper. Dan denkt iedereen dat Sophie de mol is maar wij weten al weken wel beter ::trots:: ::regenboog::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #418 Gepost op: 2-02-2025, 02:56:07 »
Terwijl op die andere foto niets is aan te merken, behalve dan dat de edit DAAR juist van probeerde te maken dat DIE niet klopte... want de arm zou missen en dat zou niet kloppen. Maar bij Moltalk lieten ze duidelijk zien dat die arm inderdaad ook MOEST missen. Het was dus precies het goede beeld.
In het opdrachttopic is deze al besproken, er valt echt wel een en ander op aan te merken. Weliswaar klopte de arm wel maar er zijn een hoop andere details die niet overeenkomen. Maar met zekerheid zullen we niet te weten komen welke van de twee foto's is fout gerekend en er zijn inderdaad ook zeker argumenten te vinden waarom de foto van Stijn niet zou kloppen
« Laatst bewerkt op: 2-02-2025, 02:59:40 door SanderFMC »

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #419 Gepost op: 2-02-2025, 03:05:39 »
Dat heb ik niet gelezen, dit was wat mij gewoon zelf was opgevallen. Er klopt gewoon werkelijk helemaal niets van die foto van Stijn, het format is ook helemaal verkeerd, het is gewoon een klip en klare mollenstreek die helemaal weggepoetst wordt door Sam in de biecht.... een klassieke edit.

En over het beeld.... de opdracht is daar: vind het beeld. Een totaal andere opdracht dus, en in Moltalk lieten ze de twee naast elkaar zien. Wel andere belichting enzo maar nogmaals, de opdracht was gewoon om het juiste beeld te vinden en die hadden ze. Zoveel van zulke beelden met precies zo'n arm eraf zijn er daar niet. Ik vond met name de edit zo overduidelijk hier: Stijn zou de goede foto hebben gemaakt en Sam de foute..... was natuurlijk precies andersom ::tandpastasmiley::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)