Bij nader inzien (@Lo, dan maak ik het toch weer moeilijk
)...
Hahaha nu geef ik je het op een presenteerblaadje en NOG ga je niet tunnelen

Jij twijfelde tussen die twee, ik zei dan weet je het zaterdag zeker want Bridget vliegt er natuurlijk uit aangezien die totaal niets inzet op haar bondsmaatje.... nu gebeurt dat maar wil je toch weer twijfelen

Maar kom op, je twijfelt over die foto? Dat werd toch wel uber duidelijk in beeld gebracht. Sam die maar biechtte hoe goed Stijn het toch allemaal wel niet deed met dat Sophie een stapje naar voren en naar achteren enzo moest doen, heel precies. Dit was echt een mega manipulatieve edit van de productie!
Want in werkelijkheid klopte er echt totaal niks van die foto, dat zag ik meteen. Haar hoofd klopt helemaal niet bij die boomstam achter haar en zoals vaker gezegd, haar arm klopt helemaal niet. Terwijl op die andere foto niets is aan te merken, behalve dan dat de edit DAAR juist van probeerde te maken dat DIE niet klopte... want de arm zou missen en dat zou niet kloppen. Maar bij Moltalk lieten ze duidelijk zien dat die arm inderdaad ook MOEST missen. Het was dus precies het goede beeld.
Even los van al het giga mollen dat Stijn doet is het juist vooral de edit die het klip en klaar maakt. Hij wordt extreem uit de wind gehouden, niemand lijkt hem te verdenken in de groep, zo doen ze het voorkomen. Ik denk dat dit wel anders is en dat Bridget zo'n beetje de laatste was die totaal niks op hem inzette.
Er zit nu even een spanningsboogje Sam-Sophie die nog wel een paar weken zal voortduren maar ik vlak voor de finale nog wel zie knappen met de exit van Sam. Ik snap nog steeds niet wat ze nou precies met Nora willen, die speelt nu zelfs de anti-Productieassistent door een opdracht maar helemaal niet mee te doen. Zit de edit erg mee in de maag, maar ja, ze blijft wel steeds, misschien wel ook tot de finale.
Het zal nu vast BOOM BOOM BOOM worden, de koplopers in de landelijke verdenkingenlijst eruit, dus tijd voor Roos haar rode scherm. De week erop Maaike eruit en dan Sam als de grote klapper. Dan denkt iedereen dat Sophie de mol is maar wij weten al weken wel beter