Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 131016 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #340 Gepost op: 27-01-2025, 23:13:20 »
De taart kan toch gesoboteerd zijn als nep-molactie?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #341 Gepost op: 27-01-2025, 23:24:08 »
Laat ik voor mezelf ook maar even een volgorde maken.

1. Hoofdverdachte: Stijn   :o( met twijfels, omdat Bridget bijna net zo verdacht is; maar ik blijf nog even tunnelen op Stijn) --> heeft een aantal momenten gehad die voor geld uit de pot zorgden
2. Bridget (geniaal als je zo onverdacht blijft terwijl je opzichtig molt, dat zou fantastisch zijn)

Je weet maar nooit, maar ik denk het niet (ik zie kandidaatse en molse dingen):
3. Sophie
4. Roos

Niet zo heel waarschijnlijk (omdat ik toch uitga van 'Nee is Nee' op het helikopterplatform en als dat toch anders ligt moet er een goed verhaal komen in aflevering 10): 5. Sam

Echt niet de mol: 6. Nora en 7. Maaike (brengen geld binnen op momenten waarop het onlogisch is, vind ik)
« Laatst bewerkt op: 27-01-2025, 23:26:04 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #342 Gepost op: 27-01-2025, 23:47:14 »
Kan toch haast niemand anders zijn dan Bridget. Stak zij niet als een van de eerste haar vinger op toen werd gevraagd wie er kans maakte op een joker. Zij is toch goudeerlijk, ideaal voor een mol.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 28-01-2025, 00:42:36 »
Bridget zou wel een natuurtalent zijn. Ze lijkt zo ontspannen, wat ik onmols vind (want je ziet altijd wel spanning bij een mol). Maar feit blijft is dat ze wel heel erg veel dingen fout doet voor een kandidaat.  ::vergroot::

Bij Stijn zie ik die spanning wel (denk ik). En hij doet ook wel erg veel dingen fout voor een kandidaat.  ::vergroot::

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 28-01-2025, 11:40:54 »
Wel weer grappig dat de 2 kandidaten die hier het meest verdacht worden onderaan bungelen in de app. Bridget staat nu zelfs onder Stijn, 10% om 11%. @Lo

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #345 Gepost op: 28-01-2025, 14:57:59 »
Meen je niet ??? Daar gaat mijn theorie dat zij eruit vliegt nu ;D
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 28-01-2025, 18:15:16 »
Nora en Maaike zijn de enige twee die ik helemaal heb afgestreept.
Door Sophie en Roos staat een potloodstreep.
Na de laatste executie, het geacteerde gezicht van Stijn, ben ik geneigd vol op hem te gaan. Maar stel nou dat dit een rare ‘kandidaatse’ reactie was, wat de productie ook wel ziet, dan trappen we er zeker wel in nu… ik twijfel dus tussen Stijn en Bridget. Bridget als mol zou ik wel echt gaaf vinden!
Met Sam weet ik niet wat ik aan moet. Lol. Hij is wel een beetje mijn wensmol, maar ik hou me vast aan zijn ‘nee’ op het platform.
Bridget of Stijn? 
Als ik naar de acties en het geld kijk, kom ik toch eerder bij Bridget uit. Wat m’n mollerige gevoel na de ogenschijnlijk geacteerde reactie van Stijn, dan weer een beetje teniet doet.
Laten we jabberen joekelen.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 30-01-2025, 22:44:06 »
Ik heb de laatste 2 afleveringen al mn punten op Bridget en Stijn gezet en dat beeld is alleen maar bevestigd. Ben ervan overtuigd dat het 1 van deze 2 moet zijn.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #348 Gepost op: 31-01-2025, 01:36:31 »
al mn punten op Bridget en Stijn gezet
Lijkt me niet verstandig want als de een de mol is zal de ander er vlot uitliggen ??? Als je dan per se wilt spreiden zou ik over een ander spreiden. Maar zelf spreid ik nooit, gewoon hup alles op 1 vanaf het begin.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #349 Gepost op: 31-01-2025, 11:29:22 »
Meen je niet ??? Daar gaat mijn theorie dat zij eruit vliegt nu ;D

Dus jij verdenkt Stijn neem ik aan? Want je valt op en verdenkt altijd de blondine  ;D  ::vergroot:: >:D

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 31-01-2025, 15:47:33 »
Bridget is ook blond toch? Dat kan dus nog alle kanten op.  :D

Nog steeds Stijn op nummer 1, maar ik heb mezelf nog niet diep ingegraven in een tunnel. Dat is wel eens anders geweest.  ;D

Het gaat echt tussen Stijn en Bridget, wat mij betreft.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2025, 16:39:37 door Tunneltelevisie »

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #351 Gepost op: 31-01-2025, 16:28:51 »
Ik denk nog steeds Roos.

Bridget is te overduidelijk, zou ietwat teleurgesteld zijn als zij het is.

Maaike, Nora, Sam, Sophie, Stijn zijn het niet.
Stijn stond overduidelijk te liegen bij wie van de 3. Ook zijn fysieke reactie op een leugen was overduidelijk.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 31-01-2025, 16:52:51 »
Hoewel het geen goed teken is dat ze door zoveel kijkers in de app verdacht wordt en hier op het forum niet, blijf ik nog op Roos.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #353 Gepost op: 31-01-2025, 17:07:57 »
Stijn op nummer 1, maar ik heb mezelf nog niet diep ingegraven in een tunnel. Dat is wel eens anders geweest.  ;D

Het gaat echt tussen Stijn en Bridget, wat mij betreft.
Jij zit wel in een HEEEL moeilijke positie. Of... juist heel MAKKELIJKE.....een van de twee gaat eruit natuurlijk..... ik denk Bridget. Dan ben je van het probleem af.... of toch niet haha? Hoe diep tunnel jij?

Van de blondines stond Sophie de eerste week bij mij op 1, nu op 2, want Stijn is het.... de rest moet er dan dus uit gaan, zeker diegenen die Stijn vertrouwen.....

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 31-01-2025, 20:10:18 »
Jij zit wel in een HEEEL moeilijke positie. Of... juist heel MAKKELIJKE....

Haha, uiteindelijk toch wel makkelijk. Tenzij ze beide in de finale komen.  ;D
Maar als Bridget eruit gaat - of eindelijk toch eens wat geld gaat verdienen  ;) - dan durf ik wel op Stijn te tunnelen.  ::jaja::
Wat me dan wat minder lekker zit, is dat Stijn al vrij vroeg door veel mensen wordt verdacht. Een mol komt meestal wat later in het vizier. Maar als Stijn de mol is, dan heeft het er misschien ook mee te maken dat de mol veel later is gekozen
We gaan het zien. Of het is toch anders.  ;)

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 31-01-2025, 21:21:46 »
Wat me dan wat minder lekker zit, is dat Stijn al vrij vroeg door veel mensen wordt verdacht.
Hier op het forum bedoel je? Of denk je dat veel kandidaten op Stijn zitten?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 31-01-2025, 21:54:56 »
Hier op het forum bedoel je? Of denk je dat veel kandidaten op Stijn zitten?

Hier bedoel ik. Als Stijn de mol is, dan zijn we heel goed bezig.  ::ok:: En vooral degenen die al helemaal zeker zijn van Stijn.
Maar dat zou wel erg snel zijn, want we zijn niet eens halverwege deze serie.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 31-01-2025, 22:50:58 »
Ik heb hem als mijn afvaller voor a.s. zaterdag ingevuld. Zul je zien dat dan juist nu Nora alsnog gaat.    ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 31-01-2025, 23:29:35 »
Ik heb hem als mijn afvaller voor a.s. zaterdag ingevuld. Zul je zien dat dan juist nu Nora alsnog gaat.    ::rofl::

Huh, maar jij zit toch op Stijn? Ik heb Nora, want die is overduidelijk kandidaat en leek ook echt in de war toen Gabriël afviel, alsof ze al die tijd op hem had gezeten. Zit je dan toch in het Bridget kamp? Zeer welkom overigens.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #359 Gepost op: 1-02-2025, 00:09:16 »
Nee hoor, ik zit in de Sam-tunnel. Heb heel even Maaike in het vizier gehad, maar heb me daarna echt ingegraven. Dat is toch het leukste.