Auteur Topic: [Kandidaat] Roos Moggré  (gelezen 74535 keer)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
Re: [Kandidaat] Roos Moggré
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2025, 10:35:10 »
Eerder overdreven kandidaats. Meningen kunnen dus verschillen...

Online NVR_95

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2025, 11:28:46 »
Eerder overdreven kandidaats. Meningen kunnen dus verschillen...

Ik refereer aan Teun die 30 seconden lang beschrijft hoe ze aan het tijdrekken was, terwijl het in beeld allemaal wel mee leek te vallen. Of dat ze er een duidelijk shot in doen van hoe Teun haar beschuldigt van het niet vasthouden van de schaal. Ze wordt daar door de productie duidelijk gepushed als verdacht.

Verder vond ik haar ook kandidaats, vandaar dat ik denk dat ze ver gaat komen. De productie vond haar ook kandidaats, maar ziet zich genoodzaakt haar verdacht te maken, om het spannend te houden.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #22 Gepost op: 7-01-2025, 12:50:47 »
Ze is ook gewoon een leuke kandidate die er goed uitziet, die brengen ze graag in beeld.

Ik snap ook je punten. Echter komt wel heel duidelijk in beeld hoe snel en gemakkelijk zij die spin opeet. Dat is dan weer niet bepaald als verdachtmaking gemonteerd.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2025, 12:53:30 door Belgian Mol »

Online NVR_95

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 7-01-2025, 14:08:09 »
Das waar, maar het verschil is dat dat gewoon beelden uit de opdracht waren. Teun die haar verdenkt is een biecht, dus echt een pure keuze van de regie om dat zo overdreven in beeld te brengen.

Als het nou daadwerkelijk heel verdacht was dan snap ik dat de regie het zo in beeld brengt. Maar ik zag gewoon iemand voorzichtig over een gladde trap lopen met iets in haar handen dat absoluut niet mocht vallen. Leek me allemaal niet zo gek.

Natuurlijk is elk shot een regiekeuze, maar ze moeten die spinopdracht nou eenmaal uitzenden, dus als Roos daar kandidaats is dan hebben ze verder weinig keus dan dat zo in beeld te brengen.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #24 Gepost op: 7-01-2025, 16:20:44 »
Lusten mollen eigenlijk wel spinnen?

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2025, 12:36:09 »
Zeker en vast hoor!

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #26 Gepost op: 12-01-2025, 12:15:46 »
Als ze het is, zou het wel heel leuk zijn. Ik sluit ze zeker nog niet uit.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 12-01-2025, 14:07:03 »
Kandidaat winnaar.
Ze heeft het spelletje goed door.

Online NVR_95

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 12-01-2025, 14:34:46 »
Roos hield overdreven vast aan de foute spelling van Phnom Penh, op het ongemakkelijke af, dat zou een mol niet zo doen. Komt bij dat dat ook nog heel duidelijk in beeld kwam.

Offline Miss Marvel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2025, 14:58:19 »
Lusten mollen eigenlijk wel spinnen?

Zeker, spinnen staan op het menu van een mol.
Ma how, zeg!

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2025, 15:56:57 »
Roos meldde de besmetting op een voorwerp en nam het niet mee bij de zilveren greep. Anti-mol actie.

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2025, 17:05:10 »
Voor mij is dit of een bloedzuigende irritante kandidaat, of een in your face mol. Ik hoop dan het laatste, want als het het eerste is mag ze er van mij zo snel mogelijk uit.

Offline MallotigeMol

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 13-01-2025, 01:33:17 »
Eens!
Wat 'n in your face molactie zou kunnen zijn is dat ze, als ze de joker pakt en zegt dat haar naam erop staat eerst de kant laat zien waar alleen ' de Mol' op staat ?

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 13-01-2025, 16:15:26 »
De mol is pas in het spel gekozen wat betekent dat die niet anders dan anders moet doen. Roos is altijd brutaal en speels dus dat blijft ze doen. De mol speelt met vuur zei Rick ook. Zie Roos er wel voor aan een in your face mol te willen zijn. Zo over de top dat iedereen denkt dat het kandidaats mollen is.

Ze laat zich pakken en brengt de kluisopdracht op gang door echt direct de sleutel te vinden.

Offline Thiago

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 13-01-2025, 16:16:00 »
Roos was de enige van alle kandidaten, degene met een kroon/hoofddeksel met een groen detail.
Tevens zien we in het restaurant, heel snel een beeld voorbij komen van rozen....

Offline Draaksje

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 13-01-2025, 22:15:28 »
Voor mij is dit of een bloedzuigende irritante kandidaat, of een in your face mol. Ik hoop dan het laatste, want als het het eerste is mag ze er van mij zo snel mogelijk uit.

Blij dat ik niet de enige ben die haar onder andere echt bloedirritant vind...
  :(
Hoop dat mijn gevoel bij haar nog betert want ze heeft potentieel om een goede kandidaat te zijn, kan volgens mij zo winnen!

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 13-01-2025, 22:36:58 »
Nou nou zeg, Nederlandse vrienden! Als jullie niet van roos willen weten, gebruik dan Head&Shoulders. :)

In tegenstelling tot jullie vind ik Roos (met hoofdletter) wel te pruimen. Ik heb totaal geen probleem met haar. (Ik gebruik dan ook de juiste shampoo  :) )

Ik hoop dat Roos heel lang erin blijft (in het spel, niet in jullie haar).  ;D

Online joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 13-01-2025, 22:51:40 »
Ik vind Roos een leuke deelnemer. Ik geniet van haar enthousiasme en fanatisme. Ja, ze is soms een beetje veel, maar ik denk dat ze gewoon zo is. Laatst heb ik haar ook bij Casa di Beau zo gezien.

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 13-01-2025, 22:57:15 »
Ik vind Roos een leuke deelnemer. Ik geniet van haar enthousiasme en fanatisme. Ja, ze is soms een beetje veel, maar ik denk dat ze gewoon zo is. Laatst heb ik haar ook bij Casa di Beau zo gezien.
Er zitten elk seizoen wel kandidaten bij die ik ongelooflijk irritant vind en waarvan ik niet kan snappen dat andere mensen ze leuk vinden. Roos is er voor mij zo eentje. Voor mij zijn dat vaak kandidaten die lopen te stoken, enorm aanwezig zijn, ontzettend klunzig, onbenullig, etc.

Voor ieder wat, denk ik dan maar :p Als ik mazzel heb gaan ze er snel uit en gaat mijn kijkplezier omhoog ;)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2025, 23:01:12 door vickypollard »

Offline Draaksje

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 13-01-2025, 23:10:00 »

Dat vind ik één van mijn grootste voordelen als Belg, ik ken jullie BN'ers totaal niet... Maakt het voor mij veel leuker te kijken vind ik   ::tandpastasmiley::
Leer hen gaandeweg kennen. Heb ook nog niet naar de kick-off gekeken, dus ken Roos enkel van deze 2 afleveringen.
Kan er niet direct mijn vinger opleggen waarom ik haar niet zo kan verdragen, maar heb iig geen problem met heel aanwezig mensen  ::trots::