Ja, dat zou fantastisch zijn. En volgens mij zag ik Michmol hier naar verwijzen in een ander topic; Lottie en Jim waren bij nader inzien wel heel erg close op sommige momenten. Was daar sprake van een affaire, haha?
Misschien is de term 'affaire' wel wat zwaar aangezet, maar het is duidelijk dat zij erg van elkaar gecharmeerd waren - in elk geval Jim van Lottie. In de reguliere afleveringen kwam dit, behalve bij de opdracht met de vrachtwagentrein, niet eens zozeer in beeld, maar in de terugblikaflevering waren ze heel erg close. In één van de laatste shots houdt Angela, omringd door de kandidaten, een soort afscheidswoord, waarbij Jim op de achtergrond staat met een arm om Lottie heen en haar zelfs een kus geeft. Daarna zijn ze volgens mij nooit samen gezien, dus het zal wel doodgebloed zijn.
Elders haalde ik aan dat Marc-Marie tegenwoordig een podcast heeft met Isa Hoes. Daarin komt ook zijn deelname aan WIDM met enige regelmaat langs. Zo zei hij dat hij het nog altijd het leukste vindt dat hij ooit voor televisie heeft gedaan. Een ander grappig verhaal vond ik dat dankzij die tijdelijke zwarte tattoo die hij op zijn kuit liet zetten nog wekenlang last heeft gehad van verbranding door de zon.
Opmerkelijk vond ik zijn herinnering in de meest recente podcast, dat het luxeresort op Bali (waar ze de laatste drie afleveringen logeerden) aan de achterkant uitkeek op een sloppenwijk, en dat de kandidaten zich daar zo ongemakkelijk bij voelden.