Auteur Topic: Jubileumseizoen 2025  (gelezen 33902 keer)

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
Re: Jubileumseizoen 2025
« Reactie #60 Gepost op: 10-02-2025, 07:29:26 »
Het kan haast niet anders dan dat er in de database van Schiphol wordt gezocht naar crewleden van WIDM, niet alleen Rik. Misschien dat AVROTROS eens contact kan opnemen, wie geregeld daar op zoekt. Zou zelfs bij de bedrijfsrecherche kunnen zijn. Het schenden van andermans privacy is in ieder geval crimineel, en als forum en als molloot zou je daar niet aan mee moeten werken, door het te faciliteren of te stimuleren. Dat de informatie dan verplaatst wordt zou jammer zijn, het moet gewoon stoppen, want dit maakt het programma kapot.

Offline WhoIsTheMole2

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 10-02-2025, 11:36:54 »
Ik denk dat dit de groep zal zijn:

- Annette van Trigt (S8)
- Paula Udondek (S9)
- Hind Laroussi (S10)
- Carolina Dijkhuizen (S15)
- Evelien de Bruijn (S19)
- Johan Goossens (S20)
- Florentijn Hofman (S21)
- Glen Faria (S22)
- Sander de Kramer (S23)
- Gabriel Martina (S25)

Grapje. ;D Not to be rude, zou wel de minstzeggende all-star groep ooit zijn. Maar ik vraag me überhaupt wel een beetje af of dit jubileumseizoen de kandidatengroep van vorig jubileum gaat kunnen overtreffen, als het dus echt niet gaat om allemaal mollen.

Als ik kijk naar 'vroege afvallers' van de afgelopen jaren, merk je dat dat vaak toch wel wat saaiere kandidaten zijn dan in de eerdere seizoenen. Ik hoop dus met heel mijn hart dat het niet om 'vroege afvallers' gaat of dat er in dat geval ook naar eerdere seizoenen wordt gekeken. Mensen uit S5 t/m S18... dat zijn wat mij betreft, een paar uitzonderingen daar gelaten, toch wel duizend keer interessantere types dan de BN'ers die in de seizoenen erna volgden.

(also, waar zijn al deze types gebleven? van de aardbodem verdwenen  ::rofl::)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 10-02-2025, 11:39:39 »
Vroege afvallers hebben ook maar weinig tijd gehad om zich te profileren, het duurt soms wel een aflevering of drie voor mensen er een beetje goed in zitten en wat meer persoonlijkheid laten zien.

Offline WhoIsTheMole2

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 10-02-2025, 11:42:35 »
Nouja, ik noem een Horace, Nikkie, Ron en Tina die allemaal vroeg afvielen en toch memorabel genoeg waren voor zo'n jubileumseizoen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #64 Gepost op: 10-02-2025, 11:49:45 »
Erg leuk dat er weer een extra seizoen komt ::jaja::, ben benieuwd naar het thema. Vorige keer hebben ze heel erg goed gecast, laten we hopen dat ze dit seizoen dat weer hebben gedaan (ik ben toch altijd een beetje bang daarvoor)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #65 Gepost op: 10-02-2025, 12:13:07 »
Een jubileum vieren met de locatie van 1 van de meest iconische seizoenen, lijkt me vrij zinloos als ze niet met een knipoog naar de meest in het oog springende opdrachten hebben gekeken.

Daarom verwacht ik wel dat daaraan wordt gerefereerd.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #66 Gepost op: 10-02-2025, 13:36:24 »
Renate
Peggy
Jennifer
Loes
Sarah
Leonie
Charlotte
Laetitia
Anke
Anna

Dit is denk ik een zeer gebalanceerde cast. Zowel blondharige als meer naar het bruin-zwarte-spectrum.

Edit: Sorry Sophie, jij komt bij het volgende Jubileumseizoen wel in actie. Dit zou iets te snel zijn.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #67 Gepost op: 10-02-2025, 13:52:19 »
Ja als Charlotte er niet inzit houdt het wel een beetje voor je op he ::)

Maar ik vrees het ergste, wat ik vermoed dat een deelnemer van deze editie niet zo snel ja zegt tegen Moltalk, om moeilijkheden te voorkomen. En Charlotte hebben we daarin gezien.

Zeker nu het seizoen bekend is kunnen we de komende Moltalkgasten wel strepen.
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #68 Gepost op: 10-02-2025, 14:26:22 »
Dat is inderdaad wel waar. Jammer! Ze is natuurlijk ook wel een oud-mol, dus dan moet het al een seizoen zijn met alleen maar oud-mollen.

« Reactie #69 Gepost op: 10-02-2025, 15:13:33 »
Tina nijkamp vertelde gisteren dat de opnames 100% vorige maand hebben plaatsgevonden. Marc marie huijbrechts vertelde dat hij niet meedoet maar het wel net als vele oud-winnaars leuk zou vinden om een all star editie met allemaal winnaars te doen. Hij vertelde dat de makers van widm dat alleen niet zagen zitten omdat de oud winnaars allemaal al een keer gewonnen hebben.

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 10-02-2025, 15:18:00 »
Citaat
Hij vertelde dat de makers van widm dat alleen niet zagen zitten omdat de oud winnaars allemaal al een keer gewonnen hebben.
Dat is wel een beetje het idee achter een all stars editie  :o

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #71 Gepost op: 10-02-2025, 16:32:46 »
Tina nijkamp vertelde gisteren dat de opnames 100% vorige maand hebben plaatsgevonden. Marc marie huijbrechts vertelde dat hij niet meedoet maar het wel net als vele oud-winnaars leuk zou vinden om een all star editie met allemaal winnaars te doen. Hij vertelde dat de makers van widm dat alleen niet zagen zitten omdat de oud winnaars allemaal al een keer gewonnen hebben.

Klopt Lala, Rik was tijdens heel januari afwezig bij EENvandaag. Je kan in principe iedereen schrappen die tijdens moltalk in januari aanwezig is geweest. De reden die Marc Marie hier geeft is eigenlijk ook de reden waarom ze niet een seizoen maken met alleen maar oud-mollen, die zijn al een keer de mol geweest.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #72 Gepost op: 10-02-2025, 16:34:59 »
Jup Rik keerde 6 februari weer terug bij Éénvandaag. Dat betekent dat de opnames vrijwel zeker in de eerste weken van dit jaar hebben plaatsgevonden (denk zo vanaf 10/15 januari t/m eind januari / begin februari).
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #73 Gepost op: 10-02-2025, 16:41:01 »
Jup Rik keerde 6 februari weer terug bij Éénvandaag. Dat betekent dat de opnames vrijwel zeker in de eerste weken van dit jaar hebben plaatsgevonden (denk zo vanaf 10/15 januari t/m eind januari / begin februari).

Overigens is deze opname periode best logisch, want het "bonus" seizoen in Oman was ook in januari opgenomen. Productie technisch komt dit hun gewoon het beste uit.

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 10-02-2025, 16:41:46 »
Overigens is deze opname periode best logisch, want het "bonus" seizoen in Oman was ook in januari opgenomen. Productie technisch komt dit hun gewoon het beste uit.
Klopt inderdaad, moest ik ook aan denken ja  ::jaja:: al denk ik dat ze zijn vertrokken na aflevering 1 op tv. Zodat Rik nog wat mediaverzoeken/interviews kon doen. Dus in de week na 4 januari.

« Reactie #75 Gepost op: 10-02-2025, 16:58:16 »
Het wordt dan net als in italie 5 jaar gelden een redelijk  koud/ regenachtig seizoen denk ik.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 10-02-2025, 17:06:43 »

Klopt Lala, Rik was tijdens heel januari afwezig bij EENvandaag. Je kan in principe iedereen schrappen die tijdens moltalk in januari aanwezig is geweest. De reden die Marc Marie hier geeft is eigenlijk ook de reden waarom ze niet een seizoen maken met alleen maar oud-mollen, die zijn al een keer de mol geweest.

Dan is het te hopen dat er niks uitlekt. Ik zag op FB een bericht van iemand die kort geleden een groep van 7 BNers heeft gezien op een luchthaven en vermoedde dat 3 finalisten apart gereisd hebben.

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 10-02-2025, 17:10:26 »
Het wordt dan net als in italie 5 jaar gelden een redelijk  koud/ regenachtig seizoen denk ik.
Oh maar dat geeft wel een bepaalde sfeer, vond ik in Italië echt fijn na China en Colombia en nu na Mexico en Cambodja.

Offline RICKDEMOL

• Forumlid
  • -
« Reactie #78 Gepost op: 10-02-2025, 17:28:23 »
Renate
Peggy
Jennifer
Loes
Sarah
Leonie
Charlotte
Laetitia
Anke
Anna

Dit is denk ik een zeer gebalanceerde cast. Zowel blondharige als meer naar het bruin-zwarte-spectrum.

Edit: Sorry Sophie, jij komt bij het volgende Jubileumseizoen wel in actie. Dit zou iets te snel zijn.

Hopelijk wel Anna Drijver (::love::) en niet Anna Gimbrère.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #79 Gepost op: 10-02-2025, 17:34:34 »
een groep van 7 BNers heeft gezien op een luchthaven en vermoedde dat 3 finalisten
Oh goed, wie waren die 7? En wie waren de 3 finalisten? (Ik vraag dit ook namens foxhunter)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2025, 17:36:13 door Lo »
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)