Is er dan bijna niemand die Nimrod doorheeft? Het is toch overduidelijk dat hij de mol is. Heeft dan niemand gezien hoe die aan het lachen was net nadat de verfbom ontploft is? Hij had echt plezier, kon zich niet inhouden met lachen. En op de trein? Toen hij het perfect heeft getimed om net niet verder te kunnen door de deur. Neen, voor mij is het duidelijk, reeds van in het begin. Nimrod is de mol!
Ik ben volledig met je mee.
Nimrod stuurt meeste opdrachten door halfslachtige aangevingen of ontkenningen.
Argwaan al in container....2 min onafgebroken dansen geeft hulpletters. Wie zien we amper bewegen? Omgekeerde psychologie in busje...en zo is er in elke aflevering wel iets. En had echt niemand geen deja vue bij het treinfietsen vs mol Gilles' valse Metro run in Argentinië?
Altijd op cruciale plaats, trein, als 1e bij vals bordje 37,Bingo, verfbom, bevrijding Pedro...als je alle afleveringen bekijkt met focus op Nimrod kan je er niet naast kijken.
Paar grappige (tunnel) hints ook, al horen ze onder de nutteloze hints rubriek omdat ik gewoon erg van woordspelletjes hou😀
Ongewone namen, Bangkok of gok bank?
Kapotte watermeloen of 'een watermol' die verzot is op waterpretparken😂
DE MOL met King foto...koning Nimrod?
Je ziet Nimrod onwaarschijnlijk veel zijn gezicht aanraken. Verwijzing naar containeropdracht waarbij hij molpunten verzamelt om ze nadien te verliezen op zijn 'veloken' (vloeken)😂
En helemaal van de pot gerukt : I m rond.....en dan hoor je hem zeggen bij een test 'ik ben rond'😂
En wat met het bizarre kennismakingsverhaal met dat papiertje tussen de pc, wegens mogelijke fraude door het gebouw hiernaast?

Er zal waarschijnlijk wel een echte hint zijn...maar die moeten we nog afwachten.