Auteur Topic: Rozengeur & wodka lime  (gelezen 4728 keer)

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Rozengeur & wodka lime
« Gepost op: 6-03-2004, 17:51:19 »
Morgenavond begint er bij RTL4 een nieuwe serie van Rozengeur & wodka lime... mijn meest favoriete serie, die ik al jaren kijk; vanaf de allereerste aflevering

Ik heb even gekeken waar het morgen over gaat en Frank (Daan Schuurmans) is ook weer van de partij  ::bravo::
Verder zijn ze er allemaal weer geloof ik, alleen ipv Yvon Jaspers doet Nienke Römer vanaf nu mee.

Heerlijk... dus vanaf morgen zit ik iedere zondagavond om 21.30 weer voor de buis  ::jaja:: om te genieten van Donna, Babette, Catherina en jawel: Robin  ::trots::

Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline sharon

• Forumlid
Rozengeur
« Reactie #1 Gepost op: 30-03-2004, 18:42:33 »
Frank is uit de serie >:(, helaas. Hij kwam afgelopen zondag tragis om het leven na ruzie met Babette. Jammer, maar zo is het erg definitief ...

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
Re: Rozengeur
« Reactie #2 Gepost op: 1-04-2004, 13:47:17 »
Dat stukje heb ik net gemist!!!

ik was beneden aan het kijken maar schoonmoeder zat sjago te wezen omdat ze er niks aan vond, dus ik dacht ik ga vast naar boven, onderweg nog even naar het toilet, zet ik boven de tv aan: begrafenisbeelden!
Hoe is het precies gebeurd dan?

we're back :(

Offline Robin

• Forumlid
Re: Rozengeur & wodka lime
« Reactie #3 Gepost op: 4-04-2004, 15:40:18 »
Hij kwam onder een auto, nadat ie Babette had verlaten. Dat heb ik dus in het voorfilmpje gezien, die week ervoor. Maar helaas ben ik door Peking al 2 weken vergeten naar R&WL te kijken en dus ben ik het hele verhaal kwijt en mis ik alle fun. En nu is Frank er ook nog uit >:( en dit is nou niet bepaald een serie waarin hij achteraf toch niet dood blijkt :-\\
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline aardappel-ingrid

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 4-04-2004, 18:26:35 »
Rozenguer & Wodka Lime rulezzzz! ::ok::
Ik vind wel datde scriptschrijvers de dood van Frank wat beter uit hadden mogen werken...hij ging dood, en 2 minuten later lag ie in z'n kist onder de grond  :-\\
Ik vind het niet echt erg dat Frank uit de serie is, ik ben meer een fan van Nathalie   :) . Ik ben trouwens wel benieuwd wat Babette nu gaat doen, na de dood van Frank....we zullen het vanavond zien........

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 5-04-2004, 13:10:55 »
Eric Corton  ::bravo::
That's all

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 30-05-2005, 00:23:03 »
Vanavond was de allerlaatste aflevering van rozegeur en wodka lime op tv..
Het was erg leuk om te zien..alleeen jammer dat ik soms de herhaling moest kijken op woensdag avond..ivm boer zoekt vrouw en PE... >:(
Vanavond was er een schittend einde van  de serie..
Waarbij alle viendinnen heeel toevallig zwanger waren en op het zelfde moment moesten bevallen..
Nu zit ik er over na te denken om toch maar de dvd's van serie te kopen om nog heerlijk te genieten van die rozegeur en wodkalime momenten.. :)

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 8-09-2005, 18:05:09 »
Rozegeur & Wodka Lime stopt.

Amsterdam - Slecht nieuws voor alle fervente kijkers van de dramaserie Rozegeur & Wodka Lime; er komt geen zesde seizoen.
RTL heeft besloten om na vijf seizoenen de stekker eruit te trekken. Volgens RTL is na vijfenzestig afleveringen de koek op.

Begin dit jaar was het ook al twijfelachtig of er wel een vijfde seizoen van de tv-serie zou komen, meldt RTL Boulevard.

Uiteindelijk werden er toch nog nieuwe afleveringen geprogrammeerd in maart van dit jaar. Begin maart werd Rozengeur & Wodkalime bekeken door 884.000 kijkers.

bron: Telegraaf
« Laatst bewerkt op: 8-09-2005, 18:13:32 door plienke »

Offline plienke

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 23-11-2005, 15:16:04 »
Talpa neemt RTL-serie over
HILVERSUM (ANP) - De dramaserie 'Rozengeur & Wodka Lime' is vanaf komend voorjaar niet langer bij RTL4, maar bij Talpa te zien. RTL gaf producent Endemol al eerder te kennen niet met de reeks door te willen. Endemol bood het vervolgens aan Talpa aan.
In een nieuwe reeks van dertien afleveringen draait het weer om vrouwen die alles willen, meldt een Talpa-woordvoerder woensdag. De vrouwen willen een interessante baan, een geweldige man, leuke kinderen, een hip leven en er hoe dan ook goed uit blijven zien. Hoofdrollen zijn er opnieuw voor Medina Schuurman als de alleenstaande moeder Donna de la Fuentera, Ghislaine Pierie als advocate Babette van Woensel en Isa Hoes als de impulsieve Catherina Donkersloot.
bron: spits