Gaan er wel de terechte landen naar t EK? Als je dan hoort dat Roemenie dik van Duitsland wint ga je je wel dingen afvragen.
Tuurlijk gaan de terechte landen naar het EK, Roemenie had zich maar moeten kwalificeren.
En die Duitsers zijn heel goed bezig zich in de unterdog positie te werken...
Heel erg niet ok, omdat NL zich altijd veel te graag in de favorieten-rol laat duwen...
Moet Italie nou niet eens ophouden met dat immer-laffe gecounter? Als je kwalitatief minder bent kan ik het snappen, maar in Italie zitten ze toch ook niet bepaald om een aanvallertje verlegen.
Tja, het oog wil ook wat (in de zin van mooi voetbal zien dus he!
), maar aant end van het liedje gaat het erom wie er wint dus ik snap ze helemaal. (Maar ben er natuurlijk geen fan van.) Het is gewoon effectief, kun je wel boos om zijn, maar wat heb je daaraan.
Over nog zo'n effectief trucje gesproken:
Een mooie nieuwe regel voor het EK lijkt me dat wanneer later terug te zien is dat iemand absoluut een schwalbe maakt (int strafschopgebied) en dus echt de intentie had de boel op te lichten dat diegene dan geschorst wordt voor 3 wedstrijden ofzo.
Zou dan preventief werken denk ik en dat levert mooier voetbal op want tegenwoordig hoeven ze maar iets te voelen of ze storten schreeuwend ter aarde. (Werkt alleen niet in de finale.
)
Ik had hier héél graag willen discussiëren, maar vermits de Rode Duivels niet gekwalificeerd zijn, ga ik niet kijken en interesseert het EK me ook geen (voet)bal.
Nou, ik ben diep teleurgesteld simon, want ik heb ook de Belgen gekeken afgelopen WK (en als dat doelpunt gewoon goedgekeurd was en Belgie 1-0 voor was komen te staan tegen Brazilie was alles anders gelopen...
)
Treurig...