Oh, dus als er iets verkeerd gaat mag je daar niks meer van zeggen? Dan zijn we het dus ook allemaal met alle besluiten van de regering eens, want ja; "dan had je zelf maar minister moeten worden..."
En ja, kritiek hebben moet altijd kunnen vind ik, maar doodsverwensingen zijn niet helemaal in orde. Meestal is het toch figuurlijk ("...dan gaan er koppen rollen") of als grap bedoeld ("...stening die gozert"). En als je iemand serieus doodwenst spoor je niet, klaar.
Ik vind wel dat je kritisch mag zijn, maar doe het dan op een normale manier.
Je vergelijking met politiek snap ik hierin niet.
Voetbal is een spel, en Dick Advocaat heeft zelfs toegegeven dat "de wissel" niet goed uipakte..Nou jammer dan, ook wel raar dat een stel profs niet met zo'n wissel om kunnen gaan.
Beetje sneu vind ik dat.
Verder gaat het in deze strange wereld steeds gekker worden, en worden bedreigingen ook uitgevoerd. Mensen die steeds meer opgefokt worden etc. ook de media speelt hierin een grote rol. Ik heb nog geen enkele persconferentie gezien waar niet een steek onder water gegeven word naar Advocaat toe. Altijd moet het in het negatieve getrokken worden.
Kan me best indenken dat Advocaat er een beetje erg moe van word.
Andere landen blijven euforisch over hun team ook speelt het een keer wat slechter.
Nederland is vaak te kritisch/perfectionistisch en de pers te sensatie belust.
Volgens mij was dit mijn langste post ooit