Lieske heeft heel wat mzzl gehad en is niet genomineert!
Genomineer
d is een voltooid deelwoord. Dan geldt de 'kofschip'-regel. Stam van nomineren is nomineer. Eindigt op een r. R zit niet in het kofschip, ergo, voltooid deelwoord eindigt op een d.
OnTopic: Ik snap niet dat Tanja nog niet eens één klein nominatietje heeft gekregen. Ik had wel verwacht dat ze niet massaal door iedereen verkozen werd, maar bijv. Lieske had toch wel reden genoeg om haar voor verwijdering te nomineren.
Van Ralph snap ik het wel enigszins, maar ik vind hem toch ook wel sympathiek. Die brandoefening (hoewel door BB bevolen) was ècht wel nuttig, ik snap niet dat mensen daar lacherig over doen. Oké, hij bracht het wat knullig, maar de reacties van de andere bewoners deden zijn prestatie ook niet erg goed. Hadden ze gewoon
normaal meegedaan, was het gewoon serieus geweest. Ik mag hopen dat er straks ècht brand uitbreekt, zullen we eens zien hoe serieus het wel niet is. Zijn wel gelijk de eieren gekookt
Ik had Ralph in elk geval niet genomineerd.
Verder ben ik blij dat Lieske is vrijgesteld (l niet in kofschip, dus -d). Ze had het wat moeilijk, maar dat kwam mede door Tanja. Ik denk dat ze er deze week echt wel weer wat bovenop komt en als over niet al te lange tijd Tanja eruit ligt, zal het nog beter met haar gaan. Ze kan nog ver komen.
Ook ben ik blij dat Rob geen nominatie heeft. Hij komt voor mij tevens sympathiek over.
En voor Roel heb ik deze week wat meer respect gekregen. Hij had het van de ene kant toch wel moeilijk met zijn geheime opdracht, deed het goed met de muizenvallen, die door T uiteraard gesaboteerd werden. Hij moet alleen nog iets normaler, volwassener worden, dan kan het met hem ook nog wel wat worden.