Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Janice
« Laatste bericht door joligmolletje Gepost op 6-06-2012, 15:15:14 »
Als het gaat om spellen moet je absoluut niet bij hem zijn. Hij sport niet en heeft zodoende ook helemaal geen conditie, dus fysieke proeven gaan hem heel slecht af. En denkspellen zijn al helemaal niet voor hem weggelegd. “Ik ben heel snel afgeleid en zodoende ook snel de draad van het verhaal kwijt, dus een verhaal volgen lukt mij niet.” Ook van de Nederlandse geschiedenis weet hij niks en van wiskunde moet hij helemaal niks hebben. Maar toch ziet Janice het helemaal zitten. “Heb je wel eens een modeshow georganiseerd?” Nou kom maar op met Thailand, dat wordt een makkie!”

Grappig dat Janice van tevoren dacht dat hij denkspellen en wiskunde niet zou kunnen. Dat bleken nou net de spellen te zijn waar hij super goed in was! Niet voor niets heeft hij er meerdere gewonnen.
2
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Janice
« Laatste bericht door LdHmolletje Gepost op 6-06-2012, 13:44:59 »
Het is inderdaad een leuke kandidaat geweest die zich gedurende het spel in zijn voordeel heeft ontwikkeld!
3
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Aflevering 10 - vrijdag 1 juni
« Laatste bericht door LdHmolletje Gepost op 6-06-2012, 13:44:06 »
Het was inderdaad een hele leuke finale die perfect in elkaar gezet was. Leuk om gedeelten uit eerdere opdrachten weer voorbij te laten komen. En met Nadia de terechte winnares (hoewel ook Janice en Babette een terechte winnaar zouden zijn geweest)
4
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Aflevering 10 - vrijdag 1 juni
« Laatste bericht door joligmolletje Gepost op 3-06-2012, 17:08:10 »
Leuke finale! Ik vond de opdrachten leuk en avontuurlijk. Ook pasten de opdrachten echt goed bij de serie als geheel (oud-Hollandse zinnen, maten, geheimschriften etc). Ik ben ook erg blij met de winnares: Nadia heeft het super goed gedaan en heeft voor mij terecht gewonnen. Ik vond het ook erg leuk om Janice bezig te zien (zoals hij rondhuppelde over het eiland, briljant!). Ook vond ik het heel erg sportief van hem dat hij Nadia hielp om de schat naar boven te krijgen. Babette liet zich voor mij daarbij erg kennen. Nadia, gefeliciteerd!
5
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Babette van Veen
« Laatste bericht door Miek37 Gepost op 2-06-2012, 13:54:00 »
Leuk mens is het!   ::ok::
6
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Janice
« Laatste bericht door Miek37 Gepost op 2-06-2012, 13:53:10 »
Ik ben Janice steeds leuker gaan vinden, in de eerste afl. vond ik het helemaal niks maar hij bleek heel sociaal en erg goed in de opdrachten te zijn, van mij mag ie zo in WIDM!   ::jaja::
7
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Kijkcijfers 2012
« Laatste bericht door Lukie4 Gepost op 2-06-2012, 13:04:10 »
Schat van De Oranje sluit af met bijna half miljoen kijkers


Er is een einde gekomen aan De Schat van De Oranje, de vrijdagavondshow van SBS 6 die de zoveelste kijkcijferflop van de zender bleek. De finale, waarin Nadia Poeschmann tot winnaar werd gekroond, trok 471.000 kijkers. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De Schat van De Oranje was veelbesproken, omdat de tv-show erg veel lijkt op RTL’s Expeditie Robinson. SBS-baas Georgette Schlick gaf later aan ‘niet blij’ te zijn met tv-kopieën op haar zender.

Al sinds de start behaalde De Schat van De Oranje magere kijkcijfers. Op het hoogtepunt, de eerste aflevering, keken er 685.000 mensen. Het laagterecord staat op de aflevering van vorige week: 271.000.

Gemiddeld keken er 472.000 mensen naar de tiendelige serie.

bron: mediacourant.nl
8
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Nadia Poeschmann
« Laatste bericht door Jelsir Gepost op 2-06-2012, 00:20:54 »
Nadia! Ik ben fan! ::love:: WIDM 2013/2014?
9
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Nadia Poeschmann
« Laatste bericht door D*N Gepost op 1-06-2012, 22:35:10 »
De ogen van de Dwaas brengen geluk ::jaja:: ;D

Gefeliciteerd Nadia
::rofl::


Nou ik zie Nadia ook nog wel in widm verschijnen ::). Vorige aflevering was ze al aan het saboteren en deze aflevering had ze een tunnelvisie ::rofl::
10
De Schat van De Oranje 2012 / Re: Nadia Poeschmann
« Laatste bericht door molvankaas Gepost op 1-06-2012, 22:30:29 »
Ze verdient het wel ookal hebben de munten haar niet verder geholpen. Ze kreeg wel een enorme voorsprong maar die verloor ze al weer heel snel. Als zij net als de andere twee maar een munt had, had ze dik verloren. Met het geluk dat janice niet zo 'in shape' was dan normaal en het geluk dat babette op de verkeerde plek groef, heeft ze het spel gewonnen. Vind ik niet de beste manier maar ze verdient het wel. Janice was trouwens geweldig in dsvdo! Zie hem graag terug in widm of expeditie robinson.
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10