Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
De Spaanse Droom 2009 / Re: Aflevering 13 (Finale)
« Laatste bericht door Iinde Gepost op 3-12-2009, 23:21:27 »
Ik vond het zo jammer dat zij wonnen. Voor mij persoonlijk het minst sympathieke stel. Hij gaat nog wel, maar vanaf aflevering 1 had ik al iets van... iedereen, behalve zij..
Toen ze zo scheldend door de straten trok, terwijl het HAAR schuld was dat ze een nominatie aan hun achterste hadden hangen.  Omdat ze de dorpelingen maar pottenkijkers vond en zo. OEHHHHH... Wat een NAAR persoon, en dan in de finale hoe ze te keer ging.
Ik zie het hen niet doen, met 3 kleine kids in dat dorp. Die zijn snel weer terug. Jammer voor degenen die er echt wat van hadden kunnen maken.
Ik vond het een desillusie. Na al die weken kijken, dol op Spanje genoten van de uitzendingen, maar na afloop had ik echt zwaar de pest in. Ik gunde het vooral haar echt niet.
2
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 30-11-2009, 22:56:04 »
Volgens mij gaat de BB van Uko en Lieve pas vanaf maart 2010 open hoor Nicky... ::)

Zie: http://www.uko-en-lieve.nl/BB/welkom




Edit: Ah, Marlie had ook al iets gevonden erover.

Oh dat is geweldig voor Uko & Lieve dan hopelijk word het een succes! Goed speurwerk Marlie & Test. ::tandpastasmiley:: ::ok::
3
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Test Gepost op 30-11-2009, 21:21:17 »
Volgens mij gaat de BB van Uko en Lieve pas vanaf maart 2010 open hoor Nicky... ::)

Zie: http://www.uko-en-lieve.nl/BB/welkom




Edit: Ah, Marlie had ook al iets gevonden erover.
4
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Marlie Gepost op 30-11-2009, 21:19:49 »
Heb ff gegoogled tussen t schilderen door.

 Toen de spanning tot een hoog niveau was gestegen, klonk het verlossende woord van presentator Art Rooijakkers.. UKO en LIEVE!!

Het winnende koppel wordt de eigenaar van de bed & breakfast casa El Sueño. Ook al is de casa zo goed als af, de bed & breakfast opent de deuren pas in het voorjaar van 2010


http://www.showbz.nl/2009/11/18/uko-en-lieve-winnen-de-spaanse-droom/
5
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 30-11-2009, 20:23:24 »
Thats Right Marlie maar, hopelijk horen we het ooit nog of ze het nog runnen maar, ik weet bijna zeker van niet helaas. :)
6
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Marlie Gepost op 30-11-2009, 20:21:09 »
Dat is waar dat weet je nooit van tevoor maar weet ook niet waarom het niet gelukt is Johan123 was toch naar Arcos geweest en toen had hij gehoord wie er gewonnen was en dat hun er niet waren en dat er andere mensen werkten. :)
Uit dat verhaal maak ik op dat de winnaars daar bekend waren maar nog niet dus konden ze ook de B&B niet meteen gaan runnen toch?
Bovendien gaat er nogal wat tijd overheen om alle zaken goed te regelen die er geregeld moeten worden.Dat lukt niet in een paar weken tijd.
7
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 30-11-2009, 20:05:56 »
Dat is waar dat weet je nooit van tevoor maar weet ook niet waarom het niet gelukt is Johan123 was toch naar Arcos geweest en toen had hij gehoord wie er gewonnen was en dat hun er niet waren en dat er andere mensen werkten. :)
8
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Marlie Gepost op 30-11-2009, 19:58:15 »
::zwaai:: Thanks. ::hug::

Spanje is inderdaad niet ver, maar vind het zielig dat die kinderen van hot naar her worden gesleurt en uiteindelijk willen Uko & Lieve dit niet en dat is bewezen er was een artikeltje dat het niets is geworden in Spanje en dat de BB nu door iemand anders word gerunt dus met andere woorden die kinderen worden van het kastje naar de muur gesleurt. >:(
Okay dat wist ik niet.
Maar dat wist niemand toen er gestemd moest worden.
Ik vind t toch niet zielig voor die kids maar denk eerder: Wat doe je de kids aan als je zelf niet zeker bent?
Weet je toevallig ook waarom t niet gelukt is?
9
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Lukie4 Gepost op 30-11-2009, 19:10:51 »
nicky ::zwaai:: lang geleden ::cheerleader:: welkom terug

Ik ben het met je eens hoor
10
De Spaanse Droom 2009 / Re: Wie wint de spaanse droom?
« Laatste bericht door Nîcky Gepost op 30-11-2009, 17:14:41 »
Heej Nicky
Welcome back
Waarom vind je t zielig voor de kinderen?
Er zijn zoveel gezinnen die emigreren. spanje is zover niet meer tegenwoordig.

 ::zwaai:: Thanks. ::hug::

Spanje is inderdaad niet ver, maar vind het zielig dat die kinderen van hot naar her worden gesleurt en uiteindelijk willen Uko & Lieve dit niet en dat is bewezen er was een artikeltje dat het niets is geworden in Spanje en dat de BB nu door iemand anders word gerunt dus met andere woorden die kinderen worden van het kastje naar de muur gesleurt. >:(
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10