Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Aan koekoe, die een nieuwe computer heeft en die zelf in zijn eentje probeert alles aan te sluiten en te installeren
Mevrouwtjes Swifty en Bakkertje......... ik raak al op RN Maar veel verder ben ik nog niet gekomen
Als je hulp nodig hebt, weet je me te vinden he?Trouwens Windows 7 is zover ik er mee gewerkt heb.
koekoe is op de goede weg maar nog niet gearriveerd in nerdland
dat ik maar weer snel ga liggen buiten in het zonnetje voordat ik een schop onder mijn k*** krijg van Bakkertje
Dankjewel Test,dit is zeer vriendelijk Maar teveel voor jou om het mij duidelijk te maken vrees ik Internet explorer,Firefox,Google Chrome,Google earth,al dit soort dingen heb ik,alsook Limewire enzo Maar ik zit zonder e-mail,kan ik met (terwijl ik het installatieschijfje nog heb en het meerdere keren geprobeerd heb)mijn all in one printer van Brother geen verbinding krijgen,terwijl alles correct is aangesloten Foto's van m'n mobiel met Bluetooth op de pc zetten lukt ook niet meer Maar internetbankieren(iets dat normaal veel moeilijker zou moeten lukken)dat kon ik meteen zonder probleem
Ijs met framboosjes en slagroom...en ik heb het in huis
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
677 gasten en 0 vaste bezoekers