Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Dus ik ben niet de enige die dat dacht... Wat me ook opviel was dat het bijna allemaal jonkies zijn...Het moge trouwens ook wel duidelijk zijn wie de gebruiker van anabolen is... (zijn naam ben ik even vergeten, maar ik bedoel die ene die als een van de laatsten binnenkomt en altijd in de sportschool zit...)
Wat ik niet helemaal snap..er zijn ook mensen zonder geheim het huis ingekomen? Want 'we zijn een stelletje' is een opgelegd geheim. Bovendien had ik wel wat spannender dingen verwacht dan 'ik ben piercer van beroep'.
volgens mij is het zo dat dat een missie is en niet een geheim. Hebben ze het een beetje verkeerd begrepen.
Ja ik begrijp het ook niet, want aan de ene kant moeten ze 'spelen' dat ze een relatie hebben maar dat moet tegelijkertijd geheim blijven voor de rest van het huis.
volgens mij moeten ze een relatie spelen maar mag de rest niet weten dat deze relatie fake is
Gerard... dat was natuurlijk wel te verwachten!
Waarom moet Gerard weg van jullie? Omdat ie zo lekker kan doordrammen met z'n vragen? Ik dacht dat dit juist de bedoeling was van het spel........ Achter de geheimen komen, dat kun je onder andere doen door veel vragen te stellen.
Het gaat inderdaad om de manier waarop hij het doet. Het klinkt allemaal zo drammerig!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
445 gasten en 8 vaste bezoekers