Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Alles in ons zelde hok mag je bij helpen, want we staan fysiek in hetzelfde hok.Maar is goed, als je zeker bent van Schiphol, go for Schiphol.
Of gewoon random een foto doorsturen om een hint te krijgen? Dan maar 500 minder, kunnen we nog steeds 3500 winnen.
Ik druk op de knop
Ik ga ook maar eens kijken of ik op een of andere manier de golfballetjes kan open maken. Misschien zit er wel een tip of zoiets in.
Ik ga de balletjes bij elkaar leggen en kijken of er iets is wat ik over het hoofd heb gezien. Staan er bijvoorbeeld puntjes onder/boven letters, of letters die dikker gedrukt zijn dan de anderen. Of zulk soort dingen.
Ik druk weer op de knop.
Ik druk nog maar een keertje op de knop.
ja ik ook niet... Ik stuur deze foto naar Dennis
Misschien ligt er ergens een scanapparaat? Ik zoek in de oranje ruimte naar wat er allemaal in te vinden is.
Is het geen idee om een hint te vragen? Ik probeer de volgende moves op de dansmat:Voor, Achter, Links, RechtsVoor, Achter, Rechts, LinksVoor, Rechts, Achter, LinksVoor, Rechts, Links, AchterVoor, Links, Rechts, AchterVoor, Links, Achter, Rechts
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
484 gasten en 0 vaste bezoekers