Beste kandidaten, en die fantastische mol
Daar gaan we. Over. Uit. Punt.
Het moment waarvan je wist dat die ging komen. En dan val je in een ongelooflijk zwart gat. De leegte. En alles wat er door je heen gaat. En dan had ik net zo'n leuke dag gehad, sluit ik het af met dit. Ik was te zeker van mijn zaak, en te goedgelovig. Ik was een open boek, maar heb lang niet altijd de waarheid gesproken. Ik heb mijn spel gespeeld zoals ik dat wou spelen, en zoals ik me daar fijn bij voelde. Ik heb vrienden gemaakt, en mijn doel gehaald. Ik wist het zeker: Ik was de volgende. Na de executie van Gerrit viel ik in een enorme molshoop aan gedachtes en hersenspinsels. Ik zat verkeerd. Mooier kan ik het niet maken. Ik wil iedereen hier bedanken voor dit in mens mooie spel waar ik deel van heb mogen uitmaken. Lof naar de hosts, kandidaten en al helemaal naar die mol. Want ik ben volledig misleid. En ik ben er trots op.
Zoals ik al vaak gezegd heb, ik speel dit spel niet om te winnen. Ik genoot van elke seconde, elk gesprek en elke opdracht die ik gespeeld heb. Mijn doel was pagina 2 aan topics te halen, die heb ik met glans bereikt. Met mijn druk op de knop heb ik mijn verblijf met een weekje verlengd(denk ik), en niks is me meer waard.
Want god wat ga ik dit missen. Boos worden op medekandidaten omdat ze de pot leegspelen. Als enige wel voor de pot gaan. Want nee, over dat soort dingen heb ik nooit gelogen. Ik hoop niet dat ik minjokers krijg omdat ik teveel vertel
Nog nooit heeft een spel me zo wakker gehouden. Als een hyperactieveling kan ik mijn gedachtes nooit op stil zetten. Het blijft tollen en draaien, of ik het nou wil of niet! Vooral ga ik de lange fietstochtjes missen, waarin ik eindeloos voor me uit kon staren en alles op een rijtje probeerde te zetten. Dat is me schijnbaar niet gelukt
Enorm bedankt aan Dennis in Tim, voor me selecteren en voor deze fantastische weken. En de mol... Ik heb je nog steeds niet in de gaten!!
Dan nu aan alle kandidaten ontzettend veel succes gewenst, jullie waren allemaal enorm waardige tegenstanders!
Now go catch that mole! Mijn Duracell batterij is voor nu even op...
Edit: Oh een twist. Beter kopen jullie me terug!