Expliciet dan: ik ga jou draggen Bjorn als ik eruit gestemd wordt. Dat heeft twee redenen.
1) Je zegt dat je nu niet Brent en Chip de rug gaat toekeren, dat klinkt als een hele duidelijke keuze tegen mij. En je speelt daarmee het spel ook niet, want nul flexibiliteit
2) Ik wil dat Brent wint als ik niet zelf kan winnen en ik denk dat hij meer kans heeft tegen Chip dan tegen jou
Ik wil natuurlijk best zelf ook die final two halen. En denk ook wel dat ik daar een kans maak want dan ligt het aan de vragen en de inhoud. Dus hoe ik ga stemmen is nog de vraag. Maar mijn drag is duidelijk, na deze paar posts van je. En dat is geen drag-threat maar een drag-promise.
Das absoluut een duidelijke keuze tegen jou, en daarmee speel ik absoluut het spel wel.
Het is voor mij totaal onlogisch om me nu tegen Brent of Chippie te keren.
Ik snap echt de keuze die je maakt wel, mij op deze manier direct bedreigen met een drag,
maar ik vind het persoonlijk wel jammer.
Als ik degene ben die hier weggestemd word, dan was jij de laatste persoon geweest die ik had gedragd Monkeysuncle, omdat jij het meest een reden had om tegen mij te stemmen dus jou kon ik het het minst kwalijk nemen.
Dat geldt nog steeds overigens.
Ik ben wel benieuwd hoe je het voor je ziet. Wat verwacht je dat ik doe in deze positie?
Want wat mij betreft maak je het me behoorlijk onmogelijk namelijk, en dat zorgt ervoor dat ik beter voet bij stug kan houden