Ik vind het een leuk spel. Naar aanleiding van de aankondiging heb ik seizoen 4 en daarna seizoen 2 gekeken. De battles in de series zijn soms ook een beetje gelukspellen, iemand die fysiek minder is moet ook kunnen winnen. Persoonlijk vind ik duels waarbij tactische keuzes gemaakt moeten worden (en wat ik dus fout deed bij mijn duel) wel interessanter.
Ik denk dat je uit de serie de beste optie hebt meegenomen voor de LoS, met die voordelenkamer.
Het was jammer dat er niet meer deelnemers waren, want dan had het nog wat interessanter kunnen zijn allemaal.
Over het gehele spel bezien vind ik wel dat het geheel een stuk spannender gepresenteerd zou kunnen worden.
Je leek nogal vast te houden aan je deadlines, waardoor soms het spel helemaal stil viel, omdat wij eigenlijk al binnen 1 dag allemaal onze stem bepaald hadden bijvoorbeeld.
Ook de presentatie van de uitslag had spannender gemogen. Zoals bijvoorbeeld D*N het deed in Survivor (voordat hij filmpjes ging opnemen)
hier Zeker bij zo'n spannende uitslag als nu, waarbij met name de stemmen van Chip, Arno en mij onbekend waren voor de 2 finalisten had ik het zo aangepakt. Eerst de motivatie + stem van Tim, dan die van Mitch, dan die van Hans, dan die van Monkeysuncle, dan is het 2-2 met redelijk verwachte stemmen, en dan naar 3-3 en dan uiteindelijk de doorslaggevende stem posten. Dat doet de prachtige finale meer recht aan.
Er was zeer veel interactie op Discord. Ik weet niet in hoeverre jij dat als spelleider hebt meegekregen?