Dag 3 gaat hij lekker mee op WhatTheFrank. Opnieuw is dit een burger in zijn ogen. Als wolf moet namelijk de rest allemaal dood. Hij lijkt hiermee ook JaccoS deels te redden met zijn late en vrij beslissende stem.
Op het moment dat Spacy stemde, stond er slechts een stem op mij (Miek), dus wat je hier over mij zegt klopt niet, PieterBasje!
Verder vind ik het wel een mooi betoog en goede argumenten. Interessanter vind ik nog de reacties hierop. Als blijkt dat Spacy wel slecht is, stijgen Miek en Kaaasje op mijn verdachtenlijstje, die zeggen dat ze niet overtuigd zijn en direct op een ander stemmen. (Giorgio zegt dat hij de argumenten goed vindt, op eentje na, dat vind ik nog meevallen qua verdachtheid).
Dus eigenlijk ben ik heel erg benieuwd welke rol
Spacy heeft, ik denk dat we daar veel informatie uit kunnen halen. Daarnaast vind ik de argumenten sowieso goed genoeg om op hem te stemmen.
Verder staat ook Sem nog hoog op mijn lijstje, door het foutje van de minigame en dat hij ook wel heel snel switcht naar Spacy. Maar om daar nog meer uit te halen is het dus handig dat we Spacy's rol krijgen.
Jacco weet ik niet, die krijgt elke nacht een hoop stemmen maar ik weet niet waar die op gebaseerd zijn.
Volgens mij vooral omdat ik snel meeging op Syd, die goed bleek te zijn. Hillo deed overigens precies hetzelfde als ik, alleen daar zijn dan weer minder stemmen op.