Gefeliciteerd, expeditieleden!
Als laatste zal ik dit topic graag willen laten fungeren als Feedbacktopic. Wat vonden jullie goed?, wat kon er beter?
Ik vond het wel een leuke variant! De verhaaltjes waren goed geschreven en het idee van die lamp en die kaarten vond ik wel tof.
Ik baalde wel van die tunnels. Uit het niets konden we niet lunchen en verdween er een wolf. En als je nagaat dat we sowieso maar heel weinig lunches succesvol hebben kunnen uitvoeren en al eerder 's nachts een wolf kwijtraakte door die dolk, dan was dat al met al best wel een overmacht.
De lamp had in potentie de burgers veel meer info had kunnen geven maar ik heb geen idee waarom dat niet gebeurde. Volgens mij heeft Frank hem wel een keer gehad en gehint dat ie mij gezien heeft, maar gelukkig waren de burgers totaal niet aan het opletten.
Om nog maar even te zwijgen van het feit dat de dolk-claim van PieterBasje duidelijk niet kon kloppen.
Ik denk dat de burgers met alle kaarten en die lamp wel wat veel krachten hadden. Maar goed, uiteindelijk werd het nog wel spannend en ik vind deze variant zeker voor herhaling vatbaar.
De algehele inactiviteit van veel deelnemers is voor mij overigens wel de reden dat ik niet vaak meer meedoe aan WvW-edities.