Hey bitches, here's the top of the food chain!!
In deze post zou het natuurlijk over mij moeten gaan, maar ik heb al genoeg complimenten ontvangen tijdens de ratings. Wel mooi dat ik zelf de laatste chop kon doen, this bitch earned this position herself!
Maar er moet ook nog wat afgehandeld worden, dus without further ado, de minst spannende reveal van dit Zap-seizoen.
De drie genomineerden zijn:
DRenziboy, PieterBasje en WhattheFrank.
De reden is natuurlijk obvious. Als villains van de vorige aflevering, ook al zien jullie het zelf misschien niet zo, is het nu "what goes around comes around". (heeft iemand nu ook Justin Timberlake in z'n hoofd?)
Deze nominatie werd in de aftermath nog wat makkelijker, omdat jullie niet echt ownden wat jullie gedaan hadden. Er werd wat naar elkaar gewezen, naar de andere spelers en niemand durfde de afvallers gewoon te zeggen "Jullie zijn afgevallen omdat ik het spel deze ronde hard heb gespeeld om nog een ronde door te mogen." Voor de kijkers die niet op Discord zitten, daar is veel over tafel gegaan, de emoties liepen hoog op. Dennis had de drama die hij wilde
Dus nu staan jullie hier. Als gevolg van jullie acties. Maar na deze aflevering, wat mij betreft, the slate is clean. Vecht voor je leven in Zap en als je de volgende ronde haalt, no hard feelings en ik zie samenwerking met elk van jullie drie als optie. Dus ook alle drie: SUCCES!
Deze queen stapt met grote passen en een grote glimlach richting de volgende aflevering! En is er ook klaar voor mocht de supervillain nog een keer in actie moeten komen, maar dat zal wel een freaking hard choice zijn.