Auteur Topic: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice  (gelezen 3323 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #100 Gepost op: 3-04-2024, 23:47:53 »
Ik zie nog weinig mensen echt verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen aandeel in het verlies. Als jullie geluk hebben gaan jullie in dit geval door naar een ander programma volgende week, maar in de echte wereld en specifiek dit echte programma zouden jullie gewoon door moeten met een nieuw project. Laten we ons even in die situatie plaatsen:

Wat gaan jullie als team en als individuen anders doen in het volgende project om te zorgen dat jullie wél winnen van Team RealSwifty? Welke deelnemers passen wel in dat winnende team en welke niet?

In het programma worden de teams iedere keer door elkaar gehusseld. We zitten bij een volgend project dus niet meer met dezelfde samenstelling. Als ik zelf een team mocht samenstellen, dan zou ik van dit huidige team Aurynn, Gerrit en Drenziboy mee willen nemen, en dan aangevuld willen worden met 3 mensen van het andere team.
Vervolgens zou ik graag in de openbaarheid, zonder DM-gelobby, met elkaar de leider willen kiezen en de taken willen verdelen.

Ik blijf wel een voorstander van zelfsturende teams, waarbij ik dan zelf wel een grotere coachende rol op me zou willen nemen. Het past niet bij mij om alleen maar te volgen. Zoals ook nu zal ik in een volgend project niet de eerste dag de touwtjes in handen nemen, maar wel meer van mezelf laten horen gedurende het project.
Keep calm and eat chocolates!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #101 Gepost op: 3-04-2024, 23:52:12 »
Mag ik de juryleden ook een vraag stellen? Als ik onze geachte Trump goed begrijp hebben jullie de teams samengesteld. Van ieder TAR-duo is er iemand in het ene en iemand in het andere team geplaatst. Hadden jullie het idee dat er 2 gelijkwaardige teams waren samengesteld? Waar waren de keuzes op gebaseerd?

(als ik buiten mijn boekje ga, negeer dan vooral deze post)
Hij heeft me groen licht gegeven om deze vraag te beantwoorden. Onze opdracht was om 2 interessante en gelijkwaardige teams samen te stellen waarbij alle TAR-duo's werden opgesplitst. In eerste instantie hebben we dus bijvoorbeeld Frank en Syd uit elkaar gehaald en in beide teams spelers gezet die wij over het algemeen als wat sterker zagen. De afvallers van TAR waren op dat moment nog niet bekend. We zijn toen tot een voorlopige samenstelling gekomen. Na de exit bij TAR en voor de wissel van Bjorrn was de jury van mening dat de teams gebalanceerd waren en zijn we bij de verdeling gebleven. Om welk programma het ging en dat er nog een wissel zou plaatsvinden wisten we niet toen we onze keuze aan D*Nald Trump doorgaven.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #102 Gepost op: 3-04-2024, 23:54:00 »
In het programma worden de teams iedere keer door elkaar gehusseld. We zitten bij een volgend project dus niet meer met dezelfde samenstelling. Als ik zelf een team mocht samenstellen, dan zou ik van dit huidige team Aurynn, Gerrit en Drenziboy mee willen nemen, en dan aangevuld willen worden met 3 mensen van het andere team.
Vervolgens zou ik graag in de openbaarheid, zonder DM-gelobby, met elkaar de leider willen kiezen en de taken willen verdelen.
Van jou moet Sem dus mrchipie en Deerbetah meenemen naar de boardroom?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #103 Gepost op: 3-04-2024, 23:56:34 »
Van jou moet Sem dus mrchipie en Deerbetah meenemen naar de boardroom?


Ik zou dat een terechte keuze vinden. Waarbij ik nog even wil aantekenen dat ik pas vanavond iets las over chips problemen mbt dit soort opdrachten en hoe hij er afgelopen week toch iets mee geprobeerd heeft.
Keep calm and eat chocolates!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #104 Gepost op: 3-04-2024, 23:58:57 »
Dankjewel Swifty. Welterusten alvast!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #105 Gepost op: 4-04-2024, 00:28:55 »
Wat gaan jullie als team en als individuen anders doen in het volgende project om te zorgen dat jullie wél winnen van Team RealSwifty? Welke deelnemers passen wel in dat winnende team en welke niet?

Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om mezelf meer prominent in het team aanwezig te zetten. Desondanks dat ik, voor de tijd die ik heb gehad om hieraan te werken, best een aandeel heb gehad. Er toch altijd wat meer had kunnen gebeuren vanuit mijn hoek. Meer correcties aangeven of duidelijker zijn met wat ik bedoel. Dit is soms nog wat lastig. Gezien mijn hersenspinsels. Ook minder het makke schaapje zijn dat het allemaal maar aankijkt. Dat is misschien lastig, omdat dit nou eenmaal van nature mijn karakter is.


Als groep denk ik dat we een veel steker en duidelijker plan moeten opzetten en ook een veel concretere taakverdeling op moeten stellen. Ook betere communicatie is key. Geen achterkamertjespolitiek als iets niet dreigt te gaan zoals het moet, of om iets van tevoren al voor elkaar te willen krijgen. Als iemand iets oppert, ook niet bang zijn om een beetje op het idee te schieten. Daar wordt het alleen maar beter van.


Wie zie ik in dat team passen?
Sowieso Aurynn en Swifty. Die twee hebben het loshangend touw goed strakgetrokken en (tevergeefs) geprobeerd om er nog een goed einde aan te breien.

Gerrit zeker, die heeft het gros van de content gemaakt (samen met Swifty) en ook een heleboel foto's aangeleverd.

Als ik zo vrij mag zijn om dan te zeggen dat ik zelf vind dat ik precies minimaal heb gepresteerd dat het voor mij beide kanten op kan vallen. Ja ik heb zeker bijgedragen aan alles wat goed ging, maar ik heb er niets aan gedaan om ervoor te zorgen dat het perfect ging.

Deerbetah heb ik ook vrij weinig gehoord en gezien deze week, dus kan er geen peil op trekken.

Sem en Chipie zie ik dan toch echt meer als blokken aan mijn benen in plaats van steunkousen. Waarom lijkt me door mij al uitgebreid beschreven.

Dus als ik voor Sem zou kiezen zou ik Chipie en mij of Deerbetah meenemen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #106 Gepost op: 4-04-2024, 02:18:19 »
Ik heb het even doorgelezen en veel is al gevraagd en beantwoord.

Een paar punten die ik nog wel even wil benoemen:

Ik vond het een dappere keuze dat Sem de leiding wilde nemen en ook dat de rest hem dit gunde. Hij is immers nog maar een jonkie en heeft daar weinig ervaring mee. Ik vind het zelf dan ook iets te makkelijk dat sommigen nu naar hem wijzen als het mis gaat. Die leden krijgen bij mij een streepje achter, want lekker makkelijk om toe te kijken naar een zinkend schip en te hopen dat je zelf niet verantwoordelijk wordt gesteld.

Dat neemt allemaal niet weg dat Sem zelf de verantwoordelijkheid heeft willen nemen dus kritiek op zijn leiderschap is zeker terecht.

Laat ik ook nog even zeggen dat Dierbetah bij ons als jury als beste uit de bus kwam. Zelfs als jullie content wel heel goed was geweest, dan is het nog maar de vraag of jullie daarmee genoeg volgers zouden hebben gescoord. RealSwifty heeft meer volgers, niet vanwege hun creatieve insteek, maar door zoveel mogelijk het systeem uit te buiten. Dat jullie bots daadwerkelijk aan wilden schaffen vond ik ook wat ver gaan, maar ik vind dit niet iets om jullie op af te rekenen omdat het in dezelfde lijn der principes ligt als waar RealSwifty mee gewonnen heeft. Evengoed bedoel ik dit ook niet negatief naar RealSwifty, die ik als enige beter heb gerankt op hun pitch. Zij hebben dit gewoon heel slim aangepakt.

Een aantal leden zijn wat mij betreft safe en een aantal niet, dus ik ben benieuwd wie we in de boardroom gaan treffen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #107 Gepost op: 4-04-2024, 07:13:30 »
Na alles gelezen te hebben zit ik nog met een paar vragen

De eerste is voor iedereen:

Een deel van de wedstrijd is al verloren door een slechte start. Hiermee bedoel ik eigenlijk dat het andere team ongeveer 24 uur eerder hun account online had en ook al aardig wat content en volgers had toen jullie nog moesten beginnen. Waarom duurde dit bij jullie zo lang?

De andere is voor Sem en MrChipie:

Uit het gesprek in de boardroom blijkt dat de communicatie tussen jullie niet heel erg goed is geweest. Hoe had dit volgens jullie beter gekund, daarbij lettend op het feit dat de kans op winst groter is wanneer iedereen van het team goed samenwerkt?
Wit is ook een kleur!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #108 Gepost op: 4-04-2024, 07:56:08 »
Hij heeft me groen licht gegeven om deze vraag te beantwoorden. Onze opdracht was om 2 interessante en gelijkwaardige teams samen te stellen waarbij alle TAR-duo's werden opgesplitst. In eerste instantie hebben we dus bijvoorbeeld Frank en Syd uit elkaar gehaald en in beide teams spelers gezet die wij over het algemeen als wat sterker zagen. De afvallers van TAR waren op dat moment nog niet bekend. We zijn toen tot een voorlopige samenstelling gekomen. Na de exit bij TAR en voor de wissel van Bjorrn was de jury van mening dat de teams gebalanceerd waren en zijn we bij de verdeling gebleven. Om welk programma het ging en dat er nog een wissel zou plaatsvinden wisten we niet toen we onze keuze aan D*Nald Trump doorgaven.

Dankjewel voor je antwoord. Ik denk dat de sleutel ligt in het feit dat jullie niet wisten wie de afvallers van TAR waren, ik meen te kunnen raden hoe die 2 teams verdeeld zouden zijn.


RealSwifty heeft meer volgers, niet vanwege hun creatieve insteek, maar door zoveel mogelijk het systeem uit te buiten. Dat jullie bots daadwerkelijk aan wilden schaffen vond ik ook wat ver gaan, maar ik vind dit niet iets om jullie op af te rekenen omdat het in dezelfde lijn der principes ligt als waar RealSwifty mee gewonnen heeft. Evengoed bedoel ik dit ook niet negatief naar RealSwifty, die ik als enige beter heb gerankt op hun pitch. Zij hebben dit gewoon heel slim aangepakt.

Dank voor je beschouwing en je aanvulling. Je post maakt dat ik graag nog even terugkom op wat wij hier gisteravond allemaal hebben gepost. We zijn te snel in vingerwijzen, aanval en verdediging terecht gekomen. Eigenlijk is de basis waarin het mis ging simpelweg: te weinig kennis van hoe Insta nou eigenlijk werkt. Hoe het zit met de algoritmes en hoe je die in je voordeel kunt gebruiken. Wat dat betreft een groot compliment aan met name PB en Syd, zij wisten dat heel goed en hebben daar dus veel meer uit kunnen halen.


Een deel van de wedstrijd is al verloren door een slechte start. Hiermee bedoel ik eigenlijk dat het andere team ongeveer 24 uur eerder hun account online had en ook al aardig wat content en volgers had toen jullie nog moesten beginnen. Waarom duurde dit bij jullie zo lang?

Ik weet niet of we perse een slechte start hadden. We hadden wel een veel tragere start. Dat komt omdat niet iedereen van ons al een Discord account had, en omdat we de keuze maakten voor een aparte server. Het duurt dan simpelweg langer voor je iedereen op hetzelfde communicatiekanaal hebt. Ik ben wel blij met die keuze van een eigen server. Niet alleen werd communiceren daardoor makkelijker, we konden meerdere kanalen gebruiken, ook hadden we hierdoor de mogelijkheid om alle juryleden mee te kunnen laten kijken.
De alternatieven, een groepsDM op Discord of alles via PB's hier op het forum, hadden het nog lastiger gemaakt voor ons om als team te fungeren.
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #109 Gepost op: 4-04-2024, 10:58:15 »
Het is inderdaad wel een goede vraag die u stelt mevrouw Groen. Eentje die ik zelf ook graag beantwoord zou zien.
Ze zijn overigens naarstig op zoek naar u bij het spelletje Lingo, had u dat al door?  ::hypocriet::

 ;D  Ik hoor zo vaak mijn naam vallen, maar reageer nooit als er geen mevrouw aan vooraf komt .Laat ze maar roepen  ::)
...maar soms even niet :)

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #110 Gepost op: 4-04-2024, 11:00:45 »
Ik mag de namen al doorgeven van Dennis, dus ik neem mee naar de boardroom:

MrChipie en Deerbetah
Sem

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #111 Gepost op: 4-04-2024, 11:08:07 »

The Boardroom

Jullie teamleider Sem Brandt Corstius heeft zijn keuze gemaakt. Bedankt Aurynn, Swifty, Gerritdebloempot & Drenziboy voor jullie input. Jullie mogen de Boardroom verlaten.

Mrchipie & Deerbetah, jullie zijn door jullie teamleider, die eveneens ter eliminatie staat, aangeduid als de zwakste schakels binnen het team. de jury zal wat verdiepende vragen stellen over jullie input en waarom we jullie niet zouden moeten ontslaan.



Herhaling van de eerdere punten:
Bij de boardroom tussen de drie die genomineerd zijn voor eliminatie: de teamleider en de twee teamleden die hij meeneemt geldt:
-> De jury bepaalt
-> De jury mag op elk moment bepalen dat iemand veilig is of naar huis moet, ze hoeven niet alle pleidooien af te wachten. Uiteraard zullen ze wel ieder de kans geven zich te verdedigen.

De eerste vraag vanuit mij als Donald Trump: Waarom zou ik jou niet moeten ontslaan?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #112 Gepost op: 4-04-2024, 11:18:02 »
Nou ten eerste heb ik bijna alles gedaan op het account. Ik heb meer dan de helft van de posts gepost, de Reels heb ik ook bijna allemaal gemaakt (met behulp van Swifty en Aurynn) en de story's zijn ook door ons gemaakt en meerderdeels door mij, dus zonder mij zaten wij met maar 10/11 posts ipv van de 20/21/22 die we nu hebben
 

Verder ga ik de volgende ronde leren van mijn fouten die ik deze ronde heb gemaakt, zo ga ik niet hebberig zijn en niet alle kansen pakken die ik pakken kan en blijf ik wat meer op de achtergrond, want je ziet maar weer wat er dan gebeurd. En ik ga geen bots meer kopen, want ik zie nu wel in dat het een beetje triest is, maar die bots hadden ons toch niet geholpen, want Team Swiftie was toch te sterk voor ons
Sem

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #113 Gepost op: 4-04-2024, 11:37:21 »
Vraag voor alledrie: Met welk dier vergelijk je jezelf en de 2 anderen nu je hier zit?

(Trouwens nog bedankt voor de ansichtkaart. Mijn niet aaibare kat had hem in een minuut gemold.)
...maar soms even niet :)

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #114 Gepost op: 4-04-2024, 11:54:27 »
Vraag voor alledrie: Met welk dier vergelijk je jezelf en de 2 anderen nu je hier zit?

(Trouwens nog bedankt voor de ansichtkaart. Mijn niet aaibare kat had hem in een minuut gemold.)

Ik ga mijn teamgenoten niet met dieren vergelijken. Vind ik een beetje respectloos
Sem

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #115 Gepost op: 4-04-2024, 12:21:23 »
Dankjewel voor je antwoord. Ik denk dat de sleutel ligt in het feit dat jullie niet wisten wie de afvallers van TAR waren, ik meen te kunnen raden hoe die 2 teams verdeeld zouden zijn.
Onzin. De sleutel ligt in jullie zwakke prestatie als team, niet in de teamverdeling van de jury. Zonder de wissel zaten in beide teams wat sterkere en wat zwakkere spelers voor ieder mogelijk spel op basis van jullie recente prestaties en algemene vaardigheden. Misschien schat jij 1 of 2 spelers net wat sterker of zwakker in en denk je dat alles anders zou zijn geweest als 2 speler omgewisseld hadden gezeten. Maar dit vingerwijzen, nu zelfs naar de jury, is prec-...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Sem Brandt Corstius, ik richt me nu eerst even tot jou. Jij zag deze nederlaag al dagenlang aankomen en leek af en toe meer bezig met voorbereiden op de boardroom dan nog proberen je team te laten winnen. Nu is moment eindelijk daar, dus het is jouw tijd om te shinen! Denk je dat jullie hier ook hadden gezeten als je je minder bezig had gehouden met de boardroom en meer met de challenge?

Ik wilde mensen gewoon de vrijheid geven en chip doet nu wel zo tegen mij, maar hij had sowieso niet beter gekund
Ik vind dit nogal een aanname, waar komt dit precies vandaan? Is dit de reden dat je chip niet meer betrokken hebt bij het project? Is zijn magere bijdrage jouw schuld?

Ik ga mijn teamgenoten niet met dieren vergelijken. Vind ik een beetje respectloos
Ik vind de vraag van mevrouw Groen verre van respectloos. Wat is er mis met dieren en waarom is het onprettig ermee vergeleken te worden? Dieren kunnen vaak bijvoorbeeld heel goed samenwerken.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #116 Gepost op: 4-04-2024, 12:43:14 »
Onzin. De sleutel ligt in jullie zwakke prestatie als team, niet in de teamverdeling van de jury. Zonder de wissel zaten in beide teams wat sterkere en wat zwakkere spelers voor ieder mogelijk spel op basis van jullie recente prestaties en algemene vaardigheden. Misschien schat jij 1 of 2 spelers net wat sterker of zwakker in en denk je dat alles anders zou zijn geweest als 2 speler omgewisseld hadden gezeten. Maar dit vingerwijzen, nu zelfs naar de jury, is prec-...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Sem Brandt Corstius, ik richt me nu eerst even tot jou. Jij zag deze nederlaag al dagenlang aankomen en leek af en toe meer bezig met voorbereiden op de boardroom dan nog proberen je team te laten winnen. Nu is moment eindelijk daar, dus het is jouw tijd om te shinen! Denk je dat jullie hier ook hadden gezeten als je je minder bezig had gehouden met de boardroom en meer met de challenge?
Ik vind dit nogal een aanname, waar komt dit precies vandaan? Is dit de reden dat je chip niet meer betrokken hebt bij het project? Is zijn magere bijdrage jouw schuld?
Ik vind de vraag van mevrouw Groen verre van respectloos. Wat is er mis met dieren en waarom is het onprettig ermee vergeleken te worden? Dieren kunnen vaak bijvoorbeeld heel goed samenwerken.

Ja, dat denk ik wel om eerlijk te zijn, omdat het team van Frank een onderwerp had gekozen waar al veel fans van zijn überhaupt en van dieren waren er niet zoveel fan accounts, dus team swiftie hadden al gratis volgers.

Nee dat is zeker niet de reden. Chip gaf aan dat hij zijn Twittervolgers ging gebruiken dus ik wachtte daar op af, maar er kwam geen reactie terug, dus toen dacht ik; laat ook maar

Oke, nou ik denk dat Deerbetah een kat is, want hij kan heel lief zijn, maar ik denk wel dat hij een scherpe kant heeft en MrChipie is een uil. Hij observeert veel en als het over hem gaat (zoals hier) schiet hij in de aanval
Sem

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #117 Gepost op: 4-04-2024, 12:59:41 »
Oke mijn betoog.
Ik heb deze ronde mij niet van mijn sterkste kant laten zien. Zoals al eerder aangegeven, heb ik moeite met landen in groepen, vooral als er een structuur is. Ik ben mij er van bewust dat ik hier eerder mee aan de bel had kunnen trekken, dit heb ik nu te laat en slechts bij een teamlid gedaan. Het is jammer dat het zo gelopen is en ik heb hier zelf ook mijn bijdrage aan gehad!

Een volgende keer ga ik echt hard proberen hiermee aan de slag te gaan, hoe moeilijk ik dit ook vind. Ik ben aan het leren hulp te vragen hiermee, want ieder heeft zijn kwaliteiten en zijn krachten en ik ben van mijzelf een goeie werker als ik de motivatie heb en kan vinden.

Binnen deze opdracht heb ik niet helemaal niets gedaan. Zoals al eerder heb benoemd heb ik als taak een aantal middagen op grote dierenpagina's elke comment geliked, zodat deze mensen misschien terug zouden volgen. Vaak merkte ik dat elke post waar ik dit deed, het toch weer een paar volgers opleverde. In content heb ik dan geen bijdrage geleverd, maar wel in het verkrijgen van followers.

En zoals jullie weten heb ik zeer veel creativiteit en durf ik een spel leuk te spelen. Met drama ja, maar wel eerlijk! Zoals ik nu ben geweest. Voor de kijkers van Zap is dit van zeer groot belang. Niemand heeft iets aan een filler queen en plantjes. Daarbij hoop ik een keer verder te komen dan een van eerste afvallers. Ik snap waarom ik hier sta en dat ook verdien, maar ik verdien niet het spel te verlaten.

Vraag voor alledrie: Met welk dier vergelijk je jezelf en de 2 anderen nu je hier zit?

(Trouwens nog bedankt voor de ansichtkaart. Mijn niet aaibare kat had hem in een minuut gemold.)

Love deze vraag wel! Deerbetah ken ik weinig genoeg om gier over te oordelen, maar sem doet mij denken aan een leeuwen welpje. Slim vrolijk maar las het er om aan komt laf


chipsverslaafde <3

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #118 Gepost op: 4-04-2024, 12:59:47 »
Ja, dat denk ik wel om eerlijk te zijn, omdat het team van Frank een onderwerp had gekozen waar al veel fans van zijn überhaupt en van dieren waren er niet zoveel fan accounts, dus team swiftie hadden al gratis volgers.
Zij hadden al een goed lopend account toen jullie nog moesten beginnen. Waarom duurde het bij jullie zo lang en waarom hebben jullie geen beter onderwerp gekozen nadat jullie al wisten wat het onderwerp van het andere team was?

Nee dat is zeker niet de reden. Chip gaf aan dat hij zijn Twittervolgers ging gebruiken dus ik wachtte daar op af, maar er kwam geen reactie terug, dus toen dacht ik; laat ook maar
Dus hij reageerde 1 keer niet en toen heb je hem de rest van de week links laten liggen? Hoe kun je dan weten dat hij toch niet beter had gekund, zeker als hij Twittervolgers had om in te zetten?

Nogmaals de vraag dan ook aan chip: waar waren in hemelsnaam die Twittervolgers? Goed dat je gemeld hebt dat je niet veel kon doen, maar is dat genoeg om door te mogen? 1 oproep op een account van meer dan 2000 volgers had best wat kunnen opleveren toch? Waarom kon dat zelfs niet?

Oke, nou ik denk dat Deerbetah een kat is, want hij kan heel lief zijn, maar ik denk wel dat hij een scherpe kant heeft
Hoe kwam dat tot uiting in deze challenge?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Deerbetah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [PT] Aflevering 3 - The Apprentice
« Reactie #119 Gepost op: 4-04-2024, 13:31:13 »
Beste leden van de boardroom,

Ik zal proberen te uit te leggen waarom ik een 2e kans verdien, en dus niet ontslagen hoef te worden,

In een bedrijf weten we van elkaar wat de sterke en zwakke punten zijn van de werknemers,
Hierop wordt de taken verdeel, en gebruik gemaakt van ieders kracht.

Mijn zwakte bij deze opdracht is dat ik zelf geen gebruik maar van social media, het laatste wat ik actief gebruikte was Hyves. Daarnaast weet ik niet wat tegenwoordig trending is en wat “Zo 2020” is.
Ook mijn communicatieve vaardigheden laten me hier in de steek.

Mijn sterke punten bij deze opdracht zijn dat ik foto’s digitaal kan bewerken, en op andere forums zit waar reclame gemaakt kan worden. Daarnaast ben ik een goede luisteraar en respecteer ieders mening. Ook vindt ik dat spellen 100% eerlijk gespeeld moeten worden.

Bij de start van deze opdracht heb ik mijn Instagram opnieuw geactiveerd (had al eens in het grijs verleden een account gemaakt, maar nooit gebruikt), echter werd mijn account meteen geblokkeerd.

Op Discord heb ik mijn mening gegeven over de richting van onze pagina, en was enthousiast van het thema. Echter kon ik geen foto’s toevoegen van mijn huisdieren, door een gebrek aan eigen huisdieren. Ook door de feestdagen ben ik minder actief geweest dan ik had gewild.

In de loop van de opdracht heb ik een aantal plaatjes bewerkt, en op Reddit reclame gemaakt.

Mijn verbeterpunten zijn
- Beter communiceren met het team
- Actiever zijn / meer tijd erin stoppen

Ik had gehoopt op een meer gestructureerde groep, waar de taken duidelijk verdeeld, waarbij iedereen het beste uit zichtzelf haalt en elkaar aanvult op zijn/haar krachten en zwaktes.

Ik hoop dat ik nog een 2e kans krijg,

Mochten nog vragen zijn hoor ik dat graag,

Met vriendelijke groet,

Deerbetah