Ach het was wel leuk. Ik zat ook wel met een paar vragen inderdaad. Hoe ze op het einde bijvoorbeeld die handen kunnen laten scannen en het systeem hen zogezegd herkent. Dat moet wel nep zijn, tenzij ze door de productie ingescand zijn voordat hun avontuur echt van start ging.
Idem met microfoons, je kon alles wat ze zeiden goed horen, dus die moesten wel micro's dragen. Ook contact gehad met productiemedewerkers dus. En dat maakt me ook niet uit, maar het lijkt dus niet echt zo dat ze nooit iemand van de crew tegengekomen zijn.
Lettertjes vond ik ook wel klein ja. Moest rechtop en dichter bij het scherm zitten om te zien wat er stond en dan had ik mijn bril zelfs al op!
Verder dacht ik na een tijdje stiekem nog dat er misschien toch een Mol in het spel zat. Dat één van de twee opdracht gekregen had hij het geld zou krijgen voor elke stick die ze NIET zouden vinden. Want er gebeurden toch echt veel rare dingen. Die ene die boven op zolder van dat gebouw die stick pakt en hem dan laat vallen en kwijt is. Die fiets terwijl dat niet mocht. Te snel draaien van de dynamo. De verkeerde toren, terwijl het simpel is, de torens heetten zelfs noorder- en zuidertoren. En die ene die er meteen van overtuigd was dat Jezus naar rechts wees. Haha ik was echt een mol aan't zoeken.