Auteur Topic: Hunted  (gelezen 264990 keer)

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Hunted
« Reactie #1840 Gepost op: 24-12-2024, 19:56:03 »
De tijdlijn was mij wel duidelijk.
-Pizza Peppi was op vrijdag en zaterdag open.
-Redouan en Achraf hebben een dag gewacht met bellen.
-Zij waren op zaterdag om 12.25 nog op de Grote Markt in Groningen.

Daarna via Zwolle naar Amersfoort gereden. Zijn daar dus zatermiddag (eind middag?) aangekomen  en volgens info Selmar zijn ze daar 2 dagen gebleven. Het mag ook max 48 uur. Dus maandag weer vertrokken. Hunterteam was op zondag bij de moskee en is in de buurt gebleven.

Betekent natuurlijk ook dat de hunters tot woensdag tijd hadden om de coördinaten te bestuderen... alhoewel ik snap dat het lastig was zonder de pizzadoos.

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1841 Gepost op: 24-12-2024, 19:59:07 »
Redouan en Achraf zijn trouwens al dagen voor de finale gepakt, begreep ik uit een post van Selmar op FOK. Niet de dag ervoor dus.
Het zou wel leuk zijn een tijdlijn van de complete hunt te zien achteraf, want door de montage weet je niet altijd wat wanneer gebeurde.

Ik vond die twee trouwens wel sympathiek.
En hun stunt met HQ binnengaan met een cadeautje voor de hunters blijft iets waar we het nog jaren over hebben.
Die twee waren echt grappig. Ook Achraf in het verhoor: " ;) Vandaag ben ik de docent"

Ik mis Marcel totaal niet. Zonder zijn gebulder ligt de focus veel meer op het spel en de rest van het hunterteam.

Laatste vraag nog: waarom hebben de hunters niet met Pizza Peppi gebeld vóór de teams dat zelf deden? Ze hadden beide nummers al. Maar ze hebben gewacht tot de taps binnenkwamen.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2024, 20:03:05 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline :Selmar:

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #1842 Gepost op: 24-12-2024, 21:24:10 »

Laatste vraag nog: waarom hebben de hunters niet met Pizza Peppi gebeld vóór de teams dat zelf deden? Ze hadden beide nummers al. Maar ze hebben gewacht tot de taps binnenkwamen.
Dat hebben we wel gedaan, maar dat blokkeerde het nummer verder niet